حمایت مجدد آمریکا از دور جدید جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

در عین حال، وزارت خارجه آمریکا از همه کشورها خواست از تشدید تنش خودداری کنند.

پیش از این سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به غزه از این جنایت حمایت کرده و آن را «حق حفاظت و دفاع» از این رژیم نامشروع و جنایتکار دانسته بود.

خبرنگار سایت اکسیوس روز جمعه به وقت محلی گزارش داد که سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در خصوص حوادث غزه گفت: ما حوادث غزه را رصد می کنیم.

این مقام کاخ سفید افزود: از همه طرف ها می خواهیم که صلح را حفظ کنند. ما قاطعانه معتقدیم که اسرائیل حق دفاع از خود را دارد.

مناطق مختلف نوار غزه از شامگاه جمعه 23 مرداد شاهد حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی است که در جریان آن دست کم 15 نفر کشته و 114 نفر زخمی شدند.

در پی این جنایت صهیونیست ها، نیروی قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز از شب گذشته تا امروز مناطق مختلف فلسطین اشغالی را هدف حملات موشکی و خمپاره ای خود قرار داده است.

گروه های مقاومت فلسطین در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی با موشک های خود تمامی شهرک های صهیونیست نشین را زیر آتش گرفتند.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت 24 ساعت از اولین تجاوز ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، برد راکت اندازها در مناطق اشغالی به ویژه شهرهای اطراف نوار غزه در حال گسترش است.

در این حملات موشکی که بیشتر آنها توسط گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین و در پاسخ به شهادت تعدادی از فرماندهان و نیروهای این جریان در حمله روز جمعه رژیم صهیونیستی انجام شد. شهرک های صهیونیست نشین بسته شد.

صهیونیست های ساکن در این شهرک ها بیش از 24 ساعت است که در پناهگاه ها به سر می برند و هر لحظه بر حجم آتش مقاومت فلسطین افزوده می شود.

بر این اساس در تازه ترین شلیک موشک گروه های مقاومت، یک کارخانه در شهرک اشکول منهدم شد و دو نظامی صهیونیست زخمی شدند.

همچنین دقایقی پیش یک موشک مستقیماً به یک منزل مسکونی در شهر سدیروت اصابت کرد و خسارات زیادی به بار آورد و یک کارخانه نیز در شهر نیروز دچار آتش سوزی شد.

تیپ قدس اعلام کرد که اتاق عملیات دشمن در پایگاه های نهل اوز و فجه با ده ها خمپاره هدف قرار گرفت و به تلی از خاکستر تبدیل شد.

از شامگاه جمعه آژیر خطر در سرزمین های اشغالی به گوش می رسد.

با انتشار خبری مبنی بر نفوذ دو فلسطینی به منطقه صهیونیستی گوش اتزیون، ارتش رژیم صهیونیستی از ساکنان خود خواست در پناهگاه ها یا منازل خود بمانند و درها را ببندند.

فرودگاه بن گورین نیز پس از حملات موشکی گروه های مقاومت بسته شد.

دیدگاهتان را بنویسید