حمله با چاقو به نمازگزاران مسجدی در شیراز/ 8 نفر زخمی شدند.

حمله با چاقو به نمازگزاران مسجدی در شیراز/ 8 نفر زخمی شدند.

روز جدید فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: فردی که بامداد روز جمعه 25 شهریور 1401 در مسجد حاج عباس در خیابان حافظ شیراز هشت شهروند را مجروح کرده بود، دستگیر شد. وی به فرماندهی نیروی انتظامی منتقل و 8 مصدوم با چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید رجایی شیراز اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: فردی که هشت شهروند را در مسجد حاج عباس در خیابان حافظ شیراز مجروح کرده بود، بامداد روز جمعه 25 شهریور 1401 دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ فرج شجاعی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ساعت 9 صبح روز جمعه در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر ضربات چاقو به چند نفر از شهروندان در یکی از مساجد شیراز، در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110، پلیس راهور تهران نیز در حال انجام است. ماموران کلانتری برای بازرسی پرونده به محل اعزام شدند.

وی گفت: در بررسی های انجام شده مشخص شد مردی 32 ساله اهل یکی از شهرک های اطراف شیراز پس از اقامه نماز در مسجد حاج عباس به دلایل نامعلومی با چاقو به 8 شهروند حمله کرده است.

این مقام انتظامی افزود: متهم با تلاش کلانتری 34 جام جم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد و 8 مصدوم نیز با چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید رجایی شیراز اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز بیان کرد: بر اساس تحقیقات صورت گرفته حال مصدومان مساعد اعلام شده و تحقیقات از متهم در خصوص علت و انگیزه ارتکاب این جنایت در حال بررسی است.

سرهنگ شجاعی بابیان اینکه ماموران انتظامی شیراز از مصدومان بستری در بیمارستان عیادت و دلجویی کردند، از شهروندان خواست به شایعات موجود در فضای مجازی توجه نکنند و هرگونه خبری را از طریق منابع رسمی و خبرگزاری های موثق رصد و دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید