ده کشته و زخمی در حمله چاقو برمان رفسنجان/ قاتل انتحاری در انار دستگیر شد


ساعت: 23:32
تاریخ انتشار: 1401/05/16
کد خبر: 1888488

رضایی گفت: عصر امروز یک تبعه افغانستانی با استفاده از چاقو در حوالی چاه موتور احمدآباد شور در حوالی شهر برمان رفسنجان، دو کارگر موتور را کشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش راه آرمان، حسین رضایی فرماندار رفسنجان گفت: عصر امروز یک شهروند افغانستانی در حوالی چاه موتور احمدآباد شور در حوالی شهر بهرمان رفسنجان با چاقو استفاده کرد و دو نفر از رانندگان را به هلاکت رساند که تاکنون 10 نفر از این رانندگان کشته شدند. مجروح و کشته شده اند که هم ایرانی و هم افغانی هستند.

فرماندار رکسانجان اذعان داشت: با شروع درگیری تعدادی دیگر از زنان افغانستانی به آنان پیوستند و درگیری خونینی را پشت سر گذاشتند.

وی با بیان اینکه احتمال افزایش تلفات وجود دارد، گفت: شایعه وقوع این حمله در یک اجتماع عزاداری کاملا کذب است.

فرماندار رفسنجان تاکید کرد: گزارش های اولیه حاکی از آن است که ظاهراً بین آفاقانه در منطقه اختلاف بوده و ابتدا دو نفر از مردم آفاقانه کشته شده و سپس دو نفر از مالکان پمپ چاه منطقه که برای میانجی گری رفته بودند نیز به شدت مجروح شده اند.

حسین رضایی افزود: ضارب نیز دچار اختلال روانی بود و برادرش که دستگیر شده بود این موضوع را بیان کرد.

وی افزود: به زودی آمار دقیق فوتی ها اعلام می شود چرا که تاکنون دو تبعه خارجی کشته شده اند.

رضایی ادامه داد: قاتل که خودکشی کرده و حالش وخیم است توسط نیروی انتظامی شهرستان انار دستگیر و برای بسته شدن پرونده به بیمارستان رفسنجان و نیروی انتظامی آن منطقه تحویل داده شد.

وی در پایان اذعان داشت: مردم نباید بترسند و این موضوع بین خود شهروندان است و ربطی به مردم ندارد و سردار ناظری فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمان نیز در مسیر رفسنجان است. بنابراین این حادثه به طور کامل بررسی خواهد شد.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید