حمله دیگر پرسپولیس به صحبت های حسن عباسی

حمله دیگر پرسپولیس به صحبت های حسن عباسی

حسن عباسی چندی پیش حرف هایی علیه فوتبالیست ها زد که واکنش هایی را در پی داشت. محسن بنگر یکی از فوتبالیست هایی است که با شنیدن صحبت های حسن عباسی ناراحت و عصبانی شد.

کاپیتان سابق پرسپولیس در این باره می گوید: متأسفانه به نظر می رسد برخی برای معروف شدن دست به هر کاری بزنند. با توجه به اینکه فوتبال در بین جامعه رواج دارد و اخبار مربوط به آن بیشتر دنبال می شود، بنابراین بهترین راه برای کسب شهرت بیشتر صحبت از فوتبالیست هاست.

محسن بنگر ادامه می دهد: من این آقا (حسن عباسی) را زیاد نمی شناسم، اما طوری از فوتبال صحبت می کرد که انگار بازیکنان بدون زحمت پول می گیرند یا درآمد غیرقانونی دارند! سال ها پیش یک سری صحبت ها در این زمینه مطرح شد و مهدی مهدوی کیا خیلی خوب صحبت کرد. آقا مهدی گفت اگر به این راحتی فوتبالیست شدن به خاطر خدا! لطفا شما هم فوتبالیست شوید. یک فوتبالیست به موقعیتی می رسد که با تلاش زیاد و به لطف استعداد خودش می تواند درآمد نسبتاً مناسبی کسب کند نه سفارش و رانت. نه تنها در ایران، بلکه در تمام دنیا فوتبالیست ها به دلیل استعداد زیاد و جلب توجه مردم و مخاطبان، کسب درآمد می کنند و طرفداران زیادی را به سمت خود جذب می کنند.

وی با اشاره به عمدی بودن این حرف ها یادآور می شود: فکر می کنم برخی با توهین به فوتبالیست ها قصد شهرت دارند. می خواهند یکی حرفشان را بشنود، اما نمی دانند با این حرف های زشت خودشان را بیشتر نابود می کنند. این حزب گفت که فوتبالیست ها سیر می شوند و بیشترین ثروت را دارند. آیا درست است چند درصد از فوتبالیست ها حقوق خوب و درآمد بالایی دارند؟ شاید تعدادشان خیلی کم باشد و بقیه تقریباً متوسط ​​یا حتی متوسط ​​درآمدشان پایین باشد، در حالی که خیلی ها از طریق اجاره، دلالی و … به درآمدهای بادآورده رسیده اند.

در آخر محسن بنگر می گوید: بهتر است این آقایان به جای این که این گونه صحبت کنند، اول کمی مطالعه کنند و بعد بیایند صحبت کنند. متاسفم که چنین صحبت هایی می شود و هیچکس نمی آید با مملکت دعوا کند تا عماری همه فوتبالیست ها را ناراحت نکند.

دیدگاهتان را بنویسید