واکنش تند روزنامه اصولگرا به اظهارات حسن عباسی درباره بازیکنان فوتبال

واکنش تند روزنامه اصولگرا به اظهارات حسن عباسی درباره بازیکنان فوتبال

روز جدید : می توان در مورد هر چیزی بدون دغدغه، مناسب و نامناسب، با بدخواهی بسیار و با غیرقابل کنترل ترین عصبانیت صحبت کرد و همه را سرزنش کرد، همان طور که حسن عباسی کرد.

ما دو قطبی شدن دین و فوتبال را ندیده ایم. ما نشنیده بودیم که آدمی که دین دارد نمی تواند فوتبالیست شود، شنیدیم و بالاخره شنیدیم فوتبالیست شهید نمی شود. ما همه را شنیده ایم، آن هم از زبان کسی که ادعا می کند همه چیز را می داند.

حرف زدن راحته، خیلی راحت می تونی دهنتو باز کنی و بدون خرج کردن به همه توهین کنی و زیر سوال ببری. این روزها ساده ترین کار است که می توان انجام داد و سپس ژست روشنفکری گرفت.

می توان در مورد همه چیز بی خیال، مرتبط و بی ربط، با بدخواهی بسیار و با غیرقابل کنترل ترین عصبانیت صحبت کرد و همه را سرزنش کرد، همانطور که حسن عباسی کرد.

لازم نیست جایی جواب بدی پریدن به همه چیز بدون دانش و اطلاعات یک هنر نیست. می گوید فوتبالیست به خاطر آزادی خواهی شهید نمی شود. خوب؛ شهید رضایی مجید رفت و در اوج فوتبال و در روزهایی که بازوبند کاپیتانی تیم ملی جوانان را بر بازو بست و گزینه تیم ملی بود به شهادت رسید. شهید پورگز اینطور بود. فوتبالیست های بیشتری از شهید تهرانی مقدم و شهید همدانی می خواهید؟ به نظر شما به خاطر فوتبالیست بودن نباید شهید می شدند؟ در واقع بهتر است برای روشنگری بیشتر به سردار کوثری سر بزنید. یادگار امام راحل حاج احمد خمینی با لباس فوتبال را ندیده بودید؟! باید بگویید نسل این افراد گذشت، چند فوتبالیست را می خواهید مثال بزنید؟ محمد انصاری، مهدی ترابی، سیدجلال حسینی و علیپور وارد میدان یادمان شهدا می شوند و از عکس های خود رونمایی می کنند. وحید شمسایی، آقای گل جهان فوتسال و سرمربی تیم ملی فوتسال ایران را می شناسید، پیشنهاد می کنیم به خانواده ایشان سر بزنید.

شما در مسیر اشتباهی هستید. یک عذرخواهی به جامعه فوتبال بدهکار هستید. چماق برداشتن به خاطر چند فوتبالیست جانبی و اینطور زدن به همه در دایره لغات شما قابل تعریف است، اما در هیچ منطق و اخلاقی نمی گنجد.

فوتبال و فوتبالیست ها زیاد برای ایران کار نکرده اند. بله، حاشیه زیادی دارند، فساد مالی هم دارند، اما در جاهای دیگر نه. فوتبال باعث خوشحالی مردم شده و همین برای مردم عزیز ایران کافی است. مردم ورزش قهرمانی را دوست دارند و قهرمانان خود را تشویق می کنند. همان قهرمانانی که با مردم همدل هستند و برای آرمان های انقلاب و کشور می ایستند. همان آرمان هایی که فقط برای آنها تظاهر می کنید، اما وقتی دهانتان را باز می کنید آنها را به باد می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید