دایی حرف آخر را زد واکنش دایی به اظهارات جنجالی حسن عباسی

دایی حرف آخر را زد واکنش دایی به اظهارات جنجالی حسن عباسی

محمد دایی در مورد فرم پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر و عدم پیروزی این تیم در دو بازی اخیر گفت: پرسپولیس امسال را خوب بسته است و تا الان نتایج بدی نگرفته است آخرین بازی مقابل سپاهان و خونه به خونه بود. تساوی این تیم نتیجه بدی نیست، در بازی با فولاد فرصت برد برای پرسپولیس فراهم شد اما فوتبال همین است و نمی توان انتظار داشت که یک تیم در همه بازی ها پیروز شود. معتقدم پرسپولیس تیم قدرتمندی است و امسال یکی از شانس های اصلی قهرمانی محسوب می شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به وضعیت تیم های حاضر در لیگ برتر اظهار داشت: امسال نیز مانند سال های گذشته لیگ به سه قسمت تقسیم می شود. برخی از تیم ها به دنبال قهرمانی هستند، برخی از تیم ها برای حضور در میانه های جدول و برخی تیم ها برای فرار از سقوط می جنگند. در فوتبال ایران وضعیت تیم های دولتی بسیار خوب است اما تیم هایی مانند صنعت نفت، ملوان و نفت مسجد سلیمان با وجود سابقه و ریشه ای که دارند با کمبود پول و امکانات مواجه هستند و این جای تاسف دارد.

دایی درباره وضعیت تیم ملی پس از بازگشت کارلوس کی روش خاطرنشان کرد: کی روش را دوست دارم، اما حتی اگر در جام جهانی هم خوب کار کنیم و به مرحله بعد برویم، باز هم آینده مثبتی برای ایرانی نمی بینم. تیم ملی. در تیم ملی بازیکنان تصمیم می گیرند و این حیف است و فدراسیون فوتبال هم ضعیف است و کارایی لازم را ندارد. واقعا جای تاسف است که برخی بازیکنان برای تیم ملی این کشور تصمیم می گیرند، به فکر تیم ملی نیستند و فقط به دنبال رسیدن به منافع و اهداف خود هستند.

وی در خصوص ضبط گذرنامه علی دایی و اتفاقات چند روز پیش گفت: نمی دانم در این باره چه بگویم. علی تمام وجود و جانش را داد تا پرچم ایران را به اهتزاز درآورد، او ایران و مردمش را دوست دارد و همیشه راست می گوید. اتفاقی که برای علی افتاد جای تاسف دارد.

دایی در پایان سخنان خود با تاکید بر صحبت های حسن عباسی که با واکنش فوتبالیست ها مواجه شد، خاطرنشان کرد: متاسفم برای کسانی که به چنین افرادی فضا می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید