حمله صهیونیست ها به جشن فلسطینی ها برای صعود مراکش به نیمه نهایی جام جهانی

بر اساس این گزارش، پلیس سواره رژیم صهیونیستی با حمله به شهروندان فلسطینی در باب العمود سعی در جلوگیری از تجمع آنها داشت.

در همین حال منابع محلی گزارش دادند که پس از پیروزی تیم ملی فوتبال مراکش مقابل تیم ملی پرتغال و صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی، مردم فلسطین در شهرهای قدس، الخلیل، نابلس به خیابان ها آمدند. ، قلقیلیه، بیت لحم و غزه و جشن گرفتند.

همچنین جنبش حماس پیروزی تیم ملی فوتبال مغرب در برابر پرتغال و راهیابی این تیم به جمع 4 تیم نهایی جام جهانی 2022 قطر را تبریک گفت.

حازم قاسم سخنگوی حماس گفت: این یک دستاورد تاریخی برای ورزش کشورهای عربی است و برای تیم ملی فوتبال مراکش در مسابقات بعدی آرزوی موفقیت داریم.

تیم ملی مراکش شنبه شب موفق شد با غلبه بر تیم ملی پرتغال به جمع چهار تیم پایانی جام جهانی 2022 قطر راه یابد.

جمع کثیری از تماشاگران تیم ملی مغرب لحظاتی قبل از شروع بازی آن تیم با تیم ملی پرتغال با پرچم های فلسطین در اطراف ورزشگاه حمایت خود را از ملت فلسطین اعلام کردند.

همچنین هواداران تیم ملی فوتبال مراکش که از راهیابی تیمشان به مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 خوشحال بودند، پس از دیدار شنبه شب این تیم مقابل پرتغال در اطراف ورزشگاه تجمع کردند و با برافراشتن پرچم فلسطین بار دیگر تاکید کردند که مسئله فلسطین را فراموش نکرده اند و پیروز نشده اند

فریاد «فلسطین فلسطین» هواداران مغرب شنبه شب در قلب دوحه طنین انداز شد و پرچم فلسطین برافراشته شد.

دیدگاهتان را بنویسید