حمله مدافع خشن پرسپولیس به استقلالی ها;

حمله مدافع خشن پرسپولیس به استقلالی ها;

محسن بنگر مدافع سابق پرسپولیس که حالا به عنوان مربی شرایط مساعدی را دنبال می کند و با مدیریت شهرداری آستارا و با وجود مشکلاتی که داشتند توانست سهمیه این تیم را در لیگ آزادگان حفظ کند، درباره قهرمانی و موفقیت سرخ ها گفت: تیمی که قهرمان هر سه تیم است. ارائه آن روشن است و نیازی به تفسیر و تمجید بیشتر ندارد. پرسپولیس به آنچه که لیاقتش را داشت رسید و نمی توان گفت که حق نداشت به این عناوین برسد. روندی که تیم در طول فصل طی کرد نشان می دهد که با گذشت زمان بهتر می شوند و چند امتیاز از بالای جدول را به دست می آورند و در نهایت آن را حفظ می کنند.

وی ادامه داد: پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و توانست هم از نظر فنی و هم از نظر روحی در وضعیت بالایی قرار بگیرد و مشخص بود که شانس اصلی قهرمانی در هر دو جام را دارد. قبل از فینال جام حذفی خیلی ها می گفتند این بار نوبت استقلال است و پرسپولیس به خاطر قهرمانی لیگ انگیزه کافی در جام حذفی ندارد و استقلال قهرمان می شود و جام را بلند می کند اما اتفاقا آرامشی که وجود داشت. در پرسپولیس بر استرس استقلالی ها غلبه کرد و توانستند قهرمان جام دوم و سپس سوم شوند.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه برخی تیم ها قهرمانی پرسپولیس را تبریک نگفتند و حتی آن را زیر سوال بردند، تصریح کرد: همیشه وقتی پرسپولیس قهرمان می شود این سوالات را مطرح می کنند و وقتی خودشان قهرمان می شوند همه چیز خوب و شیک است. قبلا می گفتند آقای سلطانی فر دلیل قهرمانی پرسپولیس بوده و با تعویض سلطانی فر دوباره این تیم قهرمان شد و نمی خواهند واقعیت را قبول کنند.

وی درباره وضعیت نیمکت پرسپولیس و شایعات یحیی گفت: شنیدم یحیی گل محمدی گفته قصد استراحت دارد. فشار کاری در تیمی مثل پرسپولیس زیاد است و همه از آنها انتظار دارند. حتی اگر در گذشته انواع و اقسام جام ها را برده اید، فقط 5 بازی را نبرید و همه بر علیه شما خواهند چرخید. او در اواسط فصل یک مشکل سخت را پشت سر گذاشت و من کاملاً حق دارم که خسته باشم و به دنبال استراحت باشم. اگر بخواهم از دید یک دوست و همبازی سابق به موضوع نگاه کنم، حق را به گل محمدی می دهم اما از نظر یک پرسپولیسی دوست دارم یحیی در تیم بماند چون دارد نمایش می دهد. خوب و تیم را خوب می شناسد و اگر تغییری در کادر فنی ایجاد شود ممکن است پرسپولیس تمام شود.

بنگر درباره جلسه باشگاه و ابقای اکثر اعضای هیئت مدیره نیز توضیح داد: ثبات در مدیریت موضوع مهمی است. همانطور که گفتم بهتر است گل محمدی در تیم بماند برای مدیریت باشگاه هم همین را می گویم. درویش سال گذشته عملکرد خوبی داشت و بازیکنان خوبی به خدمت گرفت، هم کادرفنی و هم بازیکنان از مدیریت او راضی بودند و آرامشی در تیم حاکم بود. خوشحالم که تغییرات زیادی در مدیریت باشگاه رخ نداده و تکلیف در این مورد مشخص شد و زمان زیادی را نگرفت.

کاپیتان سابق پرسپولیس با اشاره به شرایط این تیم در فصل پیش رو گفت: پرسپولیس ترکیب خوب و کاملی دارد. اولویت باشگاه باید حفظ بازیکنان فعلی و ساختار اصلی تیم باشد. یکی تقویت تیم در چند پست با جذب بازیکنانی که در سطح پرسپولیس هستند در کنار جوانسازی و کاهش میانگین سنی تیم. فکر می کنم میانگین سنی تیم کمی در حال افزایش است و زمان آن رسیده که به تدریج بازیکنان جوان تری را به تیم اصلی تزریق کنیم تا در آینده تیم دچار این مشکل نشود.

دیدگاهتان را بنویسید