وعده ستاره پرسپولیس پس از اعتراض خشن هواداران

وعده ستاره پرسپولیس پس از اعتراض خشن هواداران

شیرزد تمیروف مهاجم ازبکستانی پرسپولیس در نیم فصل به این تیم پیوست. شروع این بازیکن در اولین بازی اش برای پرسپولیس آنقدر خوب بود که امیدوار بود همه یک مهاجم شش امتیازی داشته باشند. با گذشت زمان اما این بازیکن موفق به گلزنی نشد. تمیروف اگرچه تا قبل از بازی مقابل ذوب آهن نتوانست گلزنی کند، اما آنقدر محکم و قوی بازی کرد که خیلی زود به گزینه اول یحیی گل محمدی در خط حمله پرسپولیس تبدیل شد.

در نهایت تمیروف پس از چند بازی گلزنی ناموفق در اصفهان و این هفته مقابل ذوب آهن موفق شد اولین گل خود را برای پرسپولیس به ثمر برساند. گلی که باعث شد پرسپولیس در این دیدار از شکست فرار کند و کمترین امتیاز را بگیرد.

با این حال بسیاری از پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس به شدت از عملکرد این بازیکن انتقاد کرده اند. تامیروف اگرچه زبان فارسی چندانی نمی داند اما از دوستانش و البته از پیام هایی که در فضای مجازی دریافت می کند متوجه این موضوع شده است. تمیروف در واکنش به انتقادها به خبرورزشی گفت: هواداران پرسپولیس و همه بازیکنان قدیمی این تیم برای من قابل احترام هستند.

من کم و بیش برخی از این انتقادات را درک می کنم و می دانم که در باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس انتظارات بازیکنان بسیار بالاست. من در نیم فصل به تیم اضافه شدم و البته چند هفته طول کشید تا خودم را با جو تیم و سایر بازیکنان هماهنگ کنم. در هر بازی که انجام دادم تمام تلاشم را کردم تا بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و برای پرسپولیس مثمر ثمر باشم. دوست دارم گل های بیشتری برای پرسپولیس بزنم و قطعا در بازی های آینده این کار را خواهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید