حمله مرگبار به کارمند سابق در سعادت آباد

سرهنگ علی ولی پور گودرزی درباره جزئیات این حادثه گفت: حوالی ساعت 7 صبح امروز یک فقره تیراندازی در منطقه سعادت آباد به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد که در پی آن بلافاصله تیمی از ماموران در محل حاضر شدند و متوجه شدند. فردی حدوداً 85 ساله از سوی دیگر، صالح در خانه اش با سلاح گرم مورد حمله قرار گرفت.

حمله مرگبار به کارمند سابق در سعادت آباد

وی با بیان اینکه متأسفانه این فرد بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرد، گفت: با فوت این فرد تیم ویژه ای از ماموران پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و در اولین اقدام سرنخ هایی در این خصوص دریافت کردند. موردی که آوردند

رئیس پلیس آگاهی تهران با شناسایی هویت مقتول «دکتر محفوی» گفت: این مرد در سال های اخیر در بخش خصوصی مشغول به کار بوده است.

ولی پور گودرزی با تاکید بر اینکه تلاش برای دستگیری عاملان این حادثه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: اخبار تکمیلی در خصوص این جنایت اعلام خواهد شد.

سوابق دکتر علی محفوی استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران که صبح امروز توسط عوامل ناشناس به شهادت رسید به شرح زیر است: معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور، معاون درمان وزارت بهداشت. دانشگاه تهران در رشته علوم پزشکی، عضو شورای عالی نظام پزشکی کشور و عضویت در هیئت مدیره کلینیک های خیریه کشور.

او اخیراً بیشتر وقت خود را در مؤسسه خیریه معلولینی که تأسیس کرده بود می گذراند

دیدگاهتان را بنویسید