حمله موشکی به سفارت آمریکا در منطقه سبز بغداد

ساعت: 04:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793192

رسانه های عراقی گزارش دادند که پس از شلیک دو موشک به سمت سفارت آمریکا در منطقه سبز بغداد، پدافند هوایی سفارت آمریکا فعال شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بامداد یکشنبه رسانه های عراقی بار دیگر از صدای انفجار در بغداد خبر دادند. کانال تلگرامی صابرین نیوز ابتدا در خبری فوری از شنیده شدن صدای انفجار در منطقه سبز بغداد خبر داد.

علاوه بر این رسانه های عراقی گزارش دادند که پس از انفجار در منطقه سبز، زنگ خطر به صدا درآمد و پدافند هوایی سفارت آمریکا در منطقه سبز فعال شد.

به گزارش صابرین نیوز، دو موشک در نزدیکی پایگاه سوم توحید سفارت آمریکا در بغداد سقوط کرد. خبرگزاری اسپوتنیک روسیه و صحیفه العراق الکترونیک نیز این خبر را تایید کردند.

منطقه سبز بغداد بارها شاهد حملات موشکی بوده است. در ماه نوامبر، رسانه های عراقی گزارش دادند که خانه مصطفی الکاظمی نخست وزیر در منطقه سبز هدف حملات هوایی قرار گرفته است. اما برخی از شخصیت ها و گروه های عراقی این موضوع را باور نکردند.

اسپوتنیک همچنین تایید کرد که پس از این حمله، یکی از موشک ها در حیاط سفارت آمریکا سقوط کرد و موشک دوم از سیستم پدافند هوایی خارج شد و در بیرون سفارت افتاد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید