حواشی در تعطیلات سفارت روسیه در تهران

حواشی در تعطیلات سفارت روسیه در تهران

روز جدید : عکس های منتشر شده توسط خبرگزاری ایرنا از سربازان ایرانی در صف ادای احترام به سفیر روسیه و نحوه حضور وزیر نفت با میدان های بسیاری در شبکه های مجازی همراه شده است.

حضور وزیر نفت در جشن ملی روسیه یکی از موضوعاتی بود که به دلیل اشغال بازار چین توسط این کشور انتقادات زیادی را به همراه داشت. کاربری نوشت: «چرا وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران باید در سفارت روسیه حضور پیدا کند و جشن ملی روسیه را جشن بگیرد؟ آیا آنها برای بقیه بازار “چین اشغالی” مسکو به سفیر ادای احترام کردند؟

زبان بدن وزیر نفت ایران و نحوه ایستادن نظامیان ایرانی در مقابل سفیر روسیه نیز مورد انتقاد قرار گرفت و کاربری نوشت: زبان بدن وزیر نفت ایران و سفیر روسیه در سفارت روسیه مایه ننگ است. . عکس هایی که تلخی آن سال ها در ذائقه و ذهن می ماند.»

اما حامیان دولت با یادآوری عکس هایی از معاونان حسن روحانی در سفارت روسیه که بر اساس آن هر ساله این مراسم برگزار می شود و مسئولان کشورمان در همه سطوح حضور دارند و تقریباً بدنه یکسانی دارند، این گونه اظهارات را نادیده نگرفتند. زبان

برخی از کاربران نیز حضور تمامی مقامات با طیف های مختلف سیاسی را نشانه ضعف دیپلماسی در برابر روسیه توصیف کردند که به نحوه تعامل روسیه با تمامی دولت های ایران مربوط می شد. اختلافات بر سر تعطیلات در فضای مجازی در حال افزایش است و لاوان جاگاریان، سفیر روسیه در تهران همچنان در حاشیه است.

دیدگاهتان را بنویسید