حواله خودرو به بازیکنان تیم ملی ایران

تیم ملی فوتبال ایران پس از صعود موفق به جام جهانی 2022 و عملکرد خوب خود در مرحله مقدماتی قاره آسیا، وعده پاداش ویژه را به آنها داده بود که پیش از دیدار مقابل آمریکا از سوی مسئولان کشوری محقق شد.

تیم ملی فوتبال ایران در هفتم بهمن ماه 1400 موفق شد با نتیجه یک بر صفر مقابل عراق به پیروزی برسد و در فاصله سه دیدار مانده به پایان مرحله مقدماتی اولین تیم آسیایی حاضر در جام جهانی شد و بهترین عملکرد را داشت. در داستان این مرحله با یک جایزه ویژه همراه است.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از صعود در جام جهانی قطر درخواست هایی برای در نظر گرفتن جایزه ویژه از سوی مسئولان ملی و فدراسیون فوتبال داشتند و پس از بی توجهی، اعتراض خود را به صورت رسمی و رسانه ای نشان دادند و اعلام کردند. آن را در صفحات مجازی خود منتشر کردند اما به آنها قول داده شد دو ماه قبل از مسابقات جهانی خودروهای خارجی را وارد کشور کنند.

معاون اول رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان پس از صعود تیم ملی ایران به جام جهانی وعده پاداش داده بودند و در شب بازی با آمریکا این وعده (اجازه ورود خودروی خارجی) ) برآورده شد تا بازیکنان برای این دیدار روحیه مضاعفی پیدا کنند.

علیرغم عدم صعود تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی با دو شکست مقابل انگلیس و آمریکا، وعده بازیکنان محقق شد و آنها نامه ورود خودروی خارجی را دریافت کردند که البته باید در چارچوب قوانین کشور با مالیات و عوارض پرداخت شود. این کار را انجام دهید.

این دومین باری بود که بازیکنان تیم ملی با خودروی خارجی مجوز ورود به ایران را دریافت کردند و پیش از آن نیز یک بار شاگردان کی روش برای راهیابی به جام جهانی 2014 چنین جایزه ویژه ای دریافت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید