خاطراتی از آقای گل که با سرمربی سابق سرخ ها همبازی بود

خاطراتی از آقای گل که با سرمربی سابق سرخ ها همبازی بود

پس از یک دوره باورنکردنی با پپ گواردیولا در بارسلونا، جایی که او به تمام افتخارات ممکن در این تیم دست یافت، سرمربی کاتالان تصمیم گرفت یک سال مرخصی بگیرد، اما سپس هدایت بایرن مونیخ را بر عهده گرفت تا چالش جدید خود را در باشگاه آلمانی تجربه کند.

اگرچه گواردیولا نتوانست بایرن مونیخ را به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برساند، اما سبک جدیدی را در فوتبال آلمان معرفی کرد که بسیاری معتقدند یکی از دلایل اصلی قهرمانی منچستریونایتد در جام جهانی 2014 است.

از سوی دیگر، پپ گواردیولا در دوران حضورش در بایرن مونیخ، رابطه بسیار خوبی با روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی داشت. در واقع یک سال پس از انتخاب پپ به عنوان سرمربی جدید باواریایی ها، لواندوفسکی از دورتموند به این تیم رفت و می توان گفت همکاری جالبی بین این دو رقم خورد.

پپ گواردیولا پس از استراحت در بازی های ملی، به کاتالونیا سفر کرد و با خوان لاپورتا، رئیس بارسا دیدار کرد. لواندوفسکی در اردوی تیم ملی لهستان حضور دارد و دو روز دیگر در مرحله مقدماتی جام جهانی باید به مصاف آندورا برود. مشکلی که منجر به اردوی لهستان در کاتالونیا شد و بنابراین دیدار جالبی بین لوآ و مربی سابقش پپ گواردیولا نیز در آن ایالت انجام شد.

دیدگاهتان را بنویسید