چیپس، غذای مورد علاقه مسی/ خاطراتی با قاطع ترین پیروزی تاریخ!


ساعت: 12:39
تاریخ انتشار: 1301/04/29
کد خبر: 1884373

تیم فوتسال مس سونگون ورزگان امروز در اولین بازی خانگی خود در این فصل به مصاف نماینده مشهد می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنایی، هفته دوم لیگ برتر فوتسال کشور امروز (چهارشنبه) برگزار می شود و مس سونگون و ورزگان از ساعت 17 در سالن پورشریفی تبریز به مصاف تیم شتر چیپس مشهد خواهند رفت.

نارنجی پوشان فوتسال آذربایجان که همیشه با تیم خود برای عنوان قهرمانی می جنگند، فصل را با یک برد بزرگ خارج از خانه آغاز کردند.

شاگردان اسماعیل تقی پور در اولین دیدار و در روزی که بازیکنان جدید این تیم درخشیدند موفق شدند میزبان خود زندی بتن کلاردشت را 6 بر 2 در هم بکوبند.

از سوی دیگر چپیس در هفته اول در سیرجان با نتیجه 3 بر یک مقابل تیم تازه وارد گرزمین شکست خورد تا با دست خالی به مصاف حریف مدعی خود برود.

بازی امروز سومین دیدار مس و چیپس در لیگ برتر فوتسال است که هر دو بازی قبلی دو تیم در فصل گذشته برگزار شد که مس موفق شد حریف خود را دو برابر کند.

مسی ها چون در دیدار قبلی با جشنواره گل میزبان تیم مشهدی نبودند و حریف را اخراج کردند برای دومین بار میزبان چیس خواهند بود.

نماینده آذربایجان شرقی در این دیدار با نتیجه 11 بر صفر نماینده خراسان رضوی را در هم کوبید که قاطعانه ترین برد تاریخ لیگ برتر فوتسال بود.

باید منتظر ماند و دید که آیا لاله های نارنجی ارسباران در اولین بازی خانگی فصل خود با چیپس خاطرات خود را تازه خواهند کرد و به دومین برد متوالی دست خواهند یافت یا خیر؟

ناگفته نماند که دیدار مس سونگون و چیپس کامل با حضور تماشاگران برگزار می شود و هواداران پرشور فوتسال آذربایجان پس از حدود 2 سال می توانند از نزدیک تیم محبوب خود را حمایت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید