خانواده های اسرا مهمان امام حسن مجتبی (ع) بودند.


ساعت: 12:32
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822577

حمیدرضا حیدری گفت: ضیافت افطاری با حضور بیش از 350 نفر از همسران و فرزندان زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت از زندان های چهارمحال و کانون بختیاری برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا حیدری مدیرکل زندانهای چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز در حاشیه ضیافت افطاری خانواده مددجویان استان؛ وی گفت: امام حسن مجتبی (ع) را از بزرگواران اهل بیت می شناسیم و الگوی همه کسانی است که در دستگیری نیازمندان سخاوتمند و خیرخواه هستند.
وی افزود: بحمدالله پس از چند سال و با ایجاد شرایط بهتر در تاج، ضیافت افطاری 350 خانواده زندانیان به همت خیرین نیکوکار برگزار شد.
مدیرکل زندان های چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان به فرهنگ غذا خوردن توجه ویژه ای شد، ادامه داد: در این ماه همه بندگان میهمان رحمت الهی هستند. دعوت از مهمانان به سفره های افطار.
مصطفی کادری مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرکرد توجه جدی به زندانیان و خانواده زندانیان را از اولویت های سازمان زندان ها برشمرد و گفت: استقبال مردمی از پیام های دینی و مذهبی و به همین مناسبت برنامه ضیافت. با شادی و فرهنگ با حضور خانواده ها و فرزندان مددجویان تحت پوشش انجمن حمایت استان مرکزی برگزار شد.
وی با قدردانی از خیرین که همواره به مسائل معیشتی، فرهنگی و تربیتی فرزندان و همسران زندانیان توجه دارند، همراه با انجمن حمایت از زندانیان افزود: مردم می توانند هر مبلغی را که بر روی کارت درج شده است، کمک های نقدی خود را با این کارت انجام دهند. شماره 6037991899926954 بانک ملی.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید