خبرنگاران گلستانی در کسوت «سفیران حسینی» در اربعین ظاهر می شوند.


ساعت: 10:03
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895473

محمدمهدی تجری از حضور تعدادی از خبرنگاران گلستانی در ایام اربعین در کربلا خبر داد و گفت: این کاروان رسانه ای جمعه هفته جاری اعزام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ما محمد مهدی تجری در گفتگو با گلستان اظهار داشت: برای ترویج فرهنگ عاشورایی کاروان رسانه ای روز جمعه 27 شهریورماه به کربلای معلی اعزام می شود.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان ادامه داد: این کاروان متشکل از اصحاب رسانه استان اعم از فیلمبردار، عکاس، مستندساز و نویسنده است و در این سفر که حدود 6 روز به طول می انجامد سعی می شود هر گوشه و کناری را برای عظمت پوشش دهند. این واقعه دینی است و به دین عمل می کنند.

تجری یادآور شد: در این سفر عکاس روزانه مراسم که از حضور و عظمت مراسم اربعین در طول روز عکس می گیرد و همچنین تهیه مطالب مکتوب و گزارش ها و یادداشت های مراسم، وقایع نگار روزانه راهپیمایی اربعین، تهیه فیلم مستند تولیدی از سفر از دیگر اقدامات این کاروان رسانه ای در سفر کربلای معلی مفتضحانه تلقی می شود.

وی افزود: تصاویر و گزارش ها و یادداشت های تولید شده برای تمامی رسانه های استان ارسال می شود تا شاهد بازتاب و بازتاب مناسب در رسانه های استان باشیم و از اصحاب رسانه استان و اصحاب رسانه انتظار می رود. صاحبان پایگاه های خبری و خبرگزاری ها که دارای بخش اختصاصی برای پوشش عناصر فوق در سایت یا کانال شما هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید