خبر بد از تیم ملی؛ نارضایتی کی روش از آماده سازی تیم ملی

خبر بد از تیم ملی؛  نارضایتی کی روش از آماده سازی تیم ملی

کارلوس کی روش در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان برای دیدار مقابل نیکاراگوئه گفت: روز کاری برای ما خواهد بود. بازی با تونس بخشی از برنامه تمرینی ما خواهد بود. همانطور که می دانید دیگر بازیکنی در اردوی تهران نداریم. من با تعدادی از بازیکنان جوان کار می کنم که معتقدم آینده فوتبال ایران در جام جهانی 2026 خواهند بود. بازی با نیکاراگوئه بازی تدارکاتی ما خواهد بود. سعی می کنیم آماده شویم. اکثر بازیکنان بازی نمی کنند.

مهمترین چیز این است که 10 بازیکن از تیم ملی بازی کنند

سرمربی تیم ملی گفت: 10 بازیکن بزرگسال در کنار خود خواهیم داشت. مهمترین چیز این است که بتوانیم به این 10 بازیکن فرصت بازی فردا بدهیم.

پیراهن تیم ملی مورد قبول من قرار گرفته است

کی روش در خصوص اینکه آیا پیراهن ارائه شده تیم ملی مورد تایید وی قرار گرفته است، گفت: بله، در کنار فدراسیون و اسپانسر (تولید کننده لباس) بودم و همه چیز قابل قبول است.

من به جزئیات پایبند هستم

وی درباره صحبت هایی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشت، گفت: همیشه با نبی رئیس فدراسیون فوتبال و مدیر تیم ملی جلسات و جلساتی داریم. ما در این جلسات به همه مسائل به ویژه جزئیات توجه می کنیم. همانطور که می دانید، من بسیار جزئیات گرا هستم و دوست دارم کارها به خوبی انجام شود. ما همه مسائل را از نظر لجستیک، تامین، بخش پزشکی و بخش تجزیه و تحلیل دنبال می کنیم. همانطور که می بینید برونو که یکی از دوستان من است از دیروز شروع به کمک به من کرد. او مسابقات ما را تماشا کرد. مارکار آقاجانیان نیز در این امر به ما کمک خواهد کرد. او به تیم ملی آمریکا نزدیک بود و ما را دنبال می کرد و ما از کمک او استفاده می کنیم.

با سردار آزمون از نزدیک اوضاع را زیر نظر داریم

سرمربی تیم ملی در خصوص وضعیت سردار آزمون و سایر لژیونرها گفت: همانطور که قبلا هم گفتم سردار آزمون هم اکنون در باشگاه خود به کار خود ادامه می دهد. کاملا تحت کنترل بایر لورکوزن است. البته ما مسائل را به دقت دنبال می کنیم. یکی از مربیان ما و تیم شخصی من کار سردار را زیر نظر دارند. او در کنار او است

دستیارانم را فرستادم تا لژیونرها را در بهترین شرایط روحی و جسمی نگه دارند

وی افزود: همانطور که می دانید برخی از بازیکنان ما مانند مهدی طارمی و میلاد محمدی در حال بازی هستند اما یکسری از بازیکنان دیگر مانند جهانبخش و کودوس متاسفانه در بیشتر مسابقات باشگاه خود بازی نمی کنند. به همین دلیل کاری که انجام دادم، از ستاد شخصی ام، دستیاران شخصی ام مانند میکائیل، نیکو و برونو را فرستادم تا نزدیک بازیکنان باشند. از نظر روحی و جسمی و تمرینات تاکتیکی به بازیکنان کمک کنید. از آنجایی که بازیکنان در باشگاه خود هستند، شرایط آنها را زیر نظر داریم تا بتوانند در بهترین شرایط روحی و جسمی باشند.

ما بهترین آمادگی را نداریم، اما می خواهیم بازی کنیم و از جام جهانی لذت ببریم

وی با بیان اینکه در پایان آماده سازی تیم ملی این نکته را اضافه می کنم، گفت: آیا این شرایط آماده سازی درست است؟ نه آیا این بهترین آماده سازی است؟ نه اما این یک دیدگاه واقع بینانه از کاری بود که می توانستیم انجام دهیم. تلاش ما این بود که بتوانیم تا حد امکان خط مقدم خود را پوشش دهیم. حالا باید برویم، بازی کنیم و لذت ببریم.

دیدگاهتان را بنویسید