خبر خوب برای آبی هاست

خبر خوب برای آبی هاست

در گذشته‌ای نه چندان دور، تیم فوتبال پیکان بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه هودرو ایران انجام می‌داد، اما به تدریج و با توجه به الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ورزشگاه‌های میزبان در ایران و سایر کشورها، این تیم نتوانست در زمین خود بازی کند. استادیوم ادامه بده
ورزشگاه اختصاصی پیکانی ها در حال حاضر به محل تمرین باشگاه تبدیل شده است، اما با حمایت مدیرعامل گروه صنعتی خودرو ایران، این ورزشگاه در آینده نزدیک نیاز به بازسازی و استفاده برای بازی های خانگی این تیم در لیگ برتر دارد.
امیر اتابش مدیرعامل باشگاه پیکان امروز در گفت و گو با رادیو ورزش گفت: همانطور که می دانید باشگاه پیکان ورزشگاه خوبی دارد که قبلا در لیگ برتر استفاده می شد. اما اکنون زمین بازی نداریم و در حال حاضر در ورزشگاه پاس قوامین بازی های خود را انجام می دهیم. مطالعاتی در حال انجام است تا با ارتقا و ارتقای زیرساخت ها، نیازهای کنفدراسیون فوتبال آسیا در مجموعه باشگاهی برآورده شود.

وی افزود: خوشبختانه خطیبی مدیرعامل گروه صنعتی ایران نگاه ویژه و مثبتی به فوتبال دارد. آنها خودشان خیلی فوتبالی و ورزشی هستند و خدای ناکرده سعی کنیم زیرساخت ها را با دیدگاه مثبت آنها مطرح کنیم. پیکان زیرساخت دارد اما باید تقویت و به روز شود. بازسازی ورزشگاه اختصاصی باشگاه یکی از این موارد است. در همین راستا خبرهای خوبی از باشگاه پیکان خواهید شنید.

دیدگاهتان را بنویسید