خبر خوش برای یحیی و پرسپولیس پیش از نفت

خبر خوش برای یحیی و پرسپولیس پیش از نفت

در شرایطی که یحیی گل محمدی بعد از اتفاقات بازی با آلومینیوم اراک مدعی شد از این پس پرسپولیس با تیم امیدش در لیگ حضور خواهد داشت اما امروز پرسپولیس با حضور همه بازیکنانش تمرینات خود را آغاز می کند.

اگرچه در روزهای اخیر گفته شده بود که پرسپولیسی ها در اعتراض به اتفاقات داوری تمرینات خود را تعطیل می کنند و دور چهارم دور دوم را با تیم امید خود بازی می کنند، اما بسیاری از هواداران پرسپولیس نگران وضعیت تیمشان در این دیدار هستند. در آستانه دیدار مقابل صنعت نفت آبادان.

محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس نیز در برنامه تلویزیونی شب های فوتبال از تمرین تیم پرسپولیس با تمام بازیکنانش خبر داد اما از آنجایی که هیچ عکسی از تمرین بزرگسالان منتشر نشد، هواداران نگران بودند که در بیشترین حالت هفته های حساس از لیگ و کورس، رقبایی برای صدرنشینی تیم محبوب شان وجود خواهد داشت که با امیدهای خود راهی لیگ خواهد شد.

اما انتشار عکس هایی از تمرینات تیم پرسپولیس با حضور 9 بازیکن رده امید در کنار بازیکنان بزرگسال این تیم از جمله امیری، سیامک نعمتی، سعید صادقی و دیگر بازیکنان این تیم نشان می دهد که پرسپولیس آماده حضور در این رقابت ها خواهد بود. بازی هفته نوزدهم مقابل صنعت نفت آبادان.

تصویر کمال سوگنیا، مرتضی پورعلیگنجی، مهدی ترابی، عیسی آل کثیر، امید عالیشاه و سایر ستاره های تیم پرسپولیس در حال گوش دادن به دستورات تاکتیکی یحیی گل محمدی بهترین خبر برای هواداران نگران پرسپولیس بود.

جالبتر اینکه لئاندرو پریرا بازیکن برزیلی تازه وارد پرسپولیس به همراه دیاباته و سایر خارجی های پرسپولیس اولین تمرین خود را با قرمزهای پرسپولیس به صورت رسمی انجام دادند.

دیدگاهتان را بنویسید