خبر خوش در روزهای بد فوتبال برای مدیر محبوب پرسپولیس

خبر خوش در روزهای بد فوتبال برای مدیر محبوب پرسپولیس

شرایط فوتبال در حال حاضر اصلا خوب نیست. این واقعیت آنقدر آشکار است که نیازی به اثبات ندارد. همه چیز از 31 مارس 2010 شروع شد. انتخاب شهاب عزیزی هادم به عنوان رئیس جمهور جوان همه را خوشحال کرد که فوتبال مسیر جدیدی پیدا می کند و برنامه های جدیدی خواهد داشت. اما به زودی مشخص شد که این خوش بینی بیش از حد کاملاً بی اساس است.

حضور بسیاری از دوستان عزیز هادم در فدراسیون فوتبال با دستمزدها و جوایز چشمگیرشان و همچنین سفرهای غیرضروری فراوانی که همراه با حق سفر به دلار است، همه را نگران کرده است. همه تعجب کردند که چگونه می توان رئیسی را که فقط از حلقه دوستانش سود می برد، رئیس فوتبال خوبی دانست.

حجم این سوالات و تردید اهالی فوتبال نسبت به صلاحیت عزیزی هادم به حدی شد که در نهایت هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تصمیم به برکناری موقت رئیس گرفت. بعد از برکناری عزیزی هادم مشخص شد که تخلفات این رئیس تنها به پاداش و حقوق و سفر خارج از کشور محدود به دوستانش نبوده و همه متعجب بودند که 210 میلیاردی که عزیزی هادم در 10 ماه فوتبال به بیت المال آمده بود چگونه خرج شده است. و جایی که او رفت.

اسناد آنقدر زیاد بود که حتی دوستان و مدافعان عزیزی هادم هم انصراف دادند تا عزیزی هادم در مجلس 10 خرداد 1401 فقط 4 رای بیاورد و بقیه اعضا به عزل نهایی او رای دهند. این پایان کار رئیس فدراسیونی بود که باید فدراسیونی جوان، علمی، مدرن، پاک و آینده نگر ایجاد می کرد.

جلسه بیدار شد

یکی از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال که نخواست نامش فاش شود، گفت: انجمن بیدار شده و می خواهد در مورد فوتبال ایران تصمیمات درستی بگیرد. «ما در تلاشیم تا به مجمع قدرت عزل (چه به طور دائم یا موقت) بدهیم تا رئیس منتخب همه اعضای مجمع با رأی کل مجمع برکنار یا عزل شود.

عضو جلسه ادامه داد: نامه ای به دبیرخانه جلسه نهم شهریور ماه ارسال کردیم تا تمامی این تصمیمات برای تصویب به جلسه ارائه شود. آن طور که این نماینده مجلس می گوید، اعضای تأثیرگذار مجمع برخلاف مجالس گذشته، این بار نمی خواهند منفعل باشند و برنامه ریزی کاملی برای مجمع آتی پیش از انتخابات داشته باشند.

دیدار قاطع با دادکان

30 نفر از اعضای مجمع تصمیم گرفتند با سایر اعضا صحبت کنند و آنها را با خود ببرند. آنها تصمیم گرفته اند در اسرع وقت با محمد دادکان دیدار کنند. مردی که مطلقاً مورد قبول اهالی فوتبال و همه پیشکسوتان فوتبال برای او احترام زیادی قائل هستند. این مسابقه می تواند سرنوشت فوتبال ما را رقم بزند. در بین 30 نفر از اعضای مجمع که شامل روسای هیئت مدیره و مدیران باشگاه نیز می شود، افرادی هستند که روابط خوبی با دادکان دارند و مطمئن هستند که می توانند دادکان را برای بازگشت متقاعد کنند. البته آنها معتقدند که می توانند برای حضور یک بازنشسته در فوتبال راهی برای جلب رضایت مدیران ارشد بیابند و به همین دلیل با حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دیداری خواهند داشت.

هنگامی که قلب شما در رحم است

اگر دادکان بیاید مجلس دهم شهریور گرمای انتخاباتی خود را از دست می دهد. اما روزهای فوتبال ما را داغ خواهد کرد. فوتبال ما به یک خرابه زشت تبدیل شده است و امیدواریم کسانی که برای ورزش کشور تصمیم می گیرند یک بار برای همیشه دلشان بسوزد و اجازه دهند فوتبال راه شکوفایی پیدا کند. ما در سال جام جهانی هستیم و تنها فردی که می تواند همه اهالی فوتبال را متحد کند بی شک محمد دادکان است.

منبع: ایران ورزش

دیدگاهتان را بنویسید