خبر خوش نقل و انتقالات برای هواداران استقلال

خبر خوش نقل و انتقالات برای هواداران استقلال

از پایان لیگ بیست و دوم این نگرانی در بین هواداران استقلال وجود داشت که سرنوشت مهدی کایدی و محمد محبی برای فصل آینده چه خواهد شد. بازیکنانی که تابستان سال گذشته و حالا به صورت قرضی به این تیم اضافه شدند، اگرچه استقلالی هستند اما طبق قوانین فوتبال جزو بازیکنان این تیم محسوب نمی شوند. مهدی قیدی قرار است وظایف خود را با الاهلی امارات پاک کند، در حالی که تصور می شود محمد محبی نیز کلید سانتا کلارای پرتغال باشد.

در چنین شرایطی استقلال باید برای حفظ آنها با دو باشگاه اماراتی و پرتغالی مذاکرات جدی را آغاز کند. استقلالی ها دو راه ندارند. یا برای محدود کردن استفاده اتباع خود توسط بوشهری ها و یا جلب رضایت کشورهای خارجی. با توجه به جدایی این دو نفر، جواد نکونام و هواداران استقلال به هیچ عنوان نمی خواهند آنها را از دست بدهند، اما در مورد بحث حفظ کایدی و محبی، اگر باشگاه استقلال بتواند اعتبار لازم برای جلب رضایت شباب الاهلی و سانتا کلارا را تامین کند. این دو نفر خواهند ماند..

600 هزار یورو باید برای محمد محبی پرداخت شود تا این بازیکن در استقلال بماند و فصل بعد به صورت قرضی آبی پوشان را بر تن کند اما ماجرای مهدی کایدی فرق می کند. تابستان گذشته باشگاه الاهلی امارات با پرداخت یک میلیون و صد هزار دلار رضایت نامه این بازیکن را صادر کرد و حالا با توجه به اینکه الاهلی به لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کرده است، باید دید. شرایط جدید برای ارائه قائدی چیست.

با فرض اینکه اماراتی ها دقیقاً همان مبلغ فصل گذشته را بخواهند و با احتساب مبلغی که سانتا کلارا پرتغال برای محمد محبی می خواهد، استقلال می تواند هر دو ملی پوش خود را برای فصل آینده با پرداخت 95 میلیارد تومان حفظ کند. آی تی. البته با توجه به مشکلاتی که در ماه های اخیر در پرداخت مطالبات الاهلی و سانتا کلارا به وجود آمده است، به احتمال بسیار زیاد شرایط دریافت مبلغ مورد نظر از دو باشگاه مذکور نسبت به گذشته متفاوت خواهد بود. استقلال باید تا پایان تابستان این همه پول را بدهد وگرنه در این صورت حفظ کایدی و محبی سخت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید