خبر شگفت انگیز از راهرو استقلال

خبر شگفت انگیز از راهرو استقلال

اطلاعات به حدی از هسته تمرین استقلال استخراج شد که برخی از جریان ها از حضور دروازه بان سوم استقلال در این میدان خبر داشتند، در حالی که معمولا در چنین شرایطی چنین اخباری پنهان می شود و اطلاعات به سرعت مخابره می شود. برای برخی رسانه ها در دسترس نیست.

این در حالی است که معمولا در استقلال خبری برای پنهان کردن نیست و مهم ترین مسائل به سادگی به خارج از تیم منتقل می شود و در برخی کانال ها و صفحات مجازی اینستاگرام دیده می شود.

در همین رابطه فرهاد مجیدی چند روز قبل از بازی با نساجی و از سرگیری لیگ برتر تذکراتی به زیرمجموعه هایش داده بود و حتی گفته بود اگر بفهمد فردی در تیم خبر می دهد قطعا ظلم می کند. او و هشدارهای بی پروا سرمربی استقلال و تهدید به ترک این تیم، این خبر همچنان با بی اعتمادی منتشر می شود.

مشخص نیست جزییات تیم را چه کسانی از مجموعه منتقل می کنند اما قطعا مدیران باشگاه باید وارد عمل شوند و تحقیقات دقیق تری در این خصوص انجام دهند تا فرهاد مجیدی با آرامش بیشتری تیمش را هدایت کند.

شکی نیست وقتی یک روز مانده به بازی های حساس اخبار و حتی ترکیب اصلی استقلال به راحتی در رسانه ها مطرح می شود و رقبا به راحتی ترکیب استقلال را تشخیص می دهند، کار برای آنها سخت تر می شود. فرهاد مجیدی.

استقلال در هفته های آینده دیدارهای سخت تری را پیش رو خواهد داشت و در صورت ادامه شرایط سختی های مجیدی و همکارانش برای موفقیت در استقلال بیشتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید