خبر عجیب برای تیم ملی ایران; حمید استیل فاش کرد

خبر عجیب برای تیم ملی ایران;  حمید استیل فاش کرد

مدیرعامل تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص شایعه برکناری دراگان اسکوچیچ گفت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته مواردی مطرح شده که به نفع تیم ملی نیست و برخی شایعات کذب تمرکز را تحت الشعاع قرار داده است. از تیم وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال از زحمات همه اعضای تیم به ویژه بازیکنان و کادر فنی قدردانی می کند، فدراسیون از مربی و بازیکنان حمایت می کند و به خوبی می دانیم که آنها در این مدت تلاش زیادی کردند تا به نتیجه برسند. جام جهانی شکست خورده ایم و در آستانه بازی با لبنان سوالات اشتباهی را مطرح می کنیم، در شرایطی که تیم ما همچنان می تواند صدر جدول را به دست آورد و باید لبنان را در دیدار پایانی با اقتدار شکست دهیم.

شنیده ایم دلیل اصلی امتناع حمید استیل سقوط دراگان اسکوچیچ بوده است. سرمربی کروات پس از ورود به ایران با انتقادات و شایعات زیادی در خصوص اخراج خود مواجه شد و حمید استیلی که از این موضوع مطلع شده بود، برای روحیه بخشیدن به او در آستانه بازی با لبنان، خبر اخراج اسکوچیچ را تکذیب کرد. .

این در حالی است که لبنان آخرین بازی ایران در مقدماتی جام جهانی است و پس از آن فدراسیون تصمیم دارد درباره اخراج یا ادامه همکاری با دراگان اسکوچیچ تصمیم بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید