خبر عجیب برای ستاره محبوب پرسپولیس

خبر عجیب برای ستاره محبوب پرسپولیس

شاید در روزهایی که محمد انصاری در پرسپولیس برونکو درخشید و به اردوی تیم ملی دعوت شد، کمتر کسی انتظار داشت که او چنین روزهایی را زنده کند. اما او چندان خوش شانس نبود و مصدومیت های پی در پی فوتبال باعث شد این بازیکن مدت زیادی را دور از زمین فوتبال بگذراند.

محمد انصاری که در مدت حضور در پرسپولیس دچار مصدومیت طولانی مدت شده بود، در اولین بازی فصل قبل در دیدار مس رفسنجان و سپاهان در اصفهان با مصدومیت شدیدی مواجه شد.

در یکی از صحنه های حساس این دیدار در دقیقه 39 بازی در برخورد با شهریار موگانلو به شدت مصدوم شد و قبل از پایان نیمه اول جای خود را به مهدی ترکمان داد. این مصدومیت در شرایطی رخ داد که انصاری پیش از این مصدومیت شدیدی داشت و حتی شایعاتی مبنی بر عدم حضور مجدد او در فوتبال به گوش می رسید.

مروری بر دوران حضورش در پرسپولیس نشان می دهد که این مدافع محبوب برونکو در فینال کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال 2018 مقابل کاشیما آنتلرز از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید و با بازگشت به این تیم در دوران آماده سازی پس از گسترش بیماری، دوباره از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید. ویروس کرونا و سپس او جایی در تیم یحیی نداشت تا در نیم فصل به مس رفسنجان برود. او با مصدومیت کشاله ران و مس در این تیم حضور فعالی نداشت و دوباره لیگ را از دست داد.

انصاری که با شروع لیگ بیست و یکم به تیمش بازگشت، دوباره مصدوم شد و کل فصل را از دست داد. انصاری اکنون پس از گذشت بیش از یک سال از حادثه و عمل جراحی آماده حضور در زمین است.

در همین راستا شنیده می شود این مدافع با اخلاق در نیم فصل دوم به فوتبال برمی گردد و احتمالا پیراهن مس کرمان را بر تن خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید