خبر مهم برای محبوب ترین ستاره پرسپولیس

خبر مهم برای محبوب ترین ستاره پرسپولیس

مدیران باشگاه پرسپولیس با نظر سرمربی این تیم به پرونده نقل و انتقالات تابستانی خود ادامه می دهند اما هنوز مشخص نیست سیدجلال حسینی در جمع سرخپوشان پایتخت بماند یا جدا شود.

کاپیتان پرسپولیس با وجود اعلام حدود 15 روز پیش از سوی رضا درویش، مدیرعامل سرخپوشان مبنی بر ادامه حضورش در کادر فنی همچنان در سردرگمی است. مدافع باتجربه پرسپولیس با این احتمال مواجه شد که یحیی گل محمدی درباره حضور سیدجلال به عنوان یکی از دستیاران فصل آینده خود صحبت جدی نکرده است.

بلاتکلیفی درباره ادامه حضور این مدافع در پرسپولیس در حالی ادامه دارد که شایعات نشست خبری ظهر امروز سیدجلال و خداحافظی رسمی او از مستطیل سبز صحت ندارد.

سیدجلال حسینی همچنان منتظر گفت و گو با رضا درویش است تا درباره نحوه خداحافظی با پیراهن پرسپولیس و دنیای بازی تصمیم نهایی بگیرد.

با این حال مشخص است که باشگاه پرسپولیس هنوز به جمع بندی لازم در خصوص نحوه برگزاری جشن خداحافظی کاپیتان اول این تیم نرسیده است و او امروز اظهار نظر نخواهد کرد.

سیدجلال اصراری برای ماندن در دنیای فوتبال ندارد و فقط می خواهد آبرویش را باشگاه پرسپولیس حفظ کند و سرمربی این تیم بعد از سال ها حضور در فوتبال باشگاهی کشور بتواند خاطره خوشی را برای هم تیمی هایش به یادگار بگذارد. .

دیدگاهتان را بنویسید