خبر مهم از ترکیب یحیی برای فصل جدید پرسپولیس

خبر مهم از ترکیب یحیی برای فصل جدید پرسپولیس

در دیدار پرسپولیس مقابل سایپا، مهدی ترابی به عنوان هافبک چپ وارد زمین شد و سعید صادقی در جناح راست بازی کرد. امضای قرارداد با سعید صادقی باعث شد تا احسان پهلوان قرارداد جدیدی را در پرسپولیس امضا کند تا صادقی به همراه مهدی ترابی به گزینه اول یحیی در خط میانی و البته سایه بازیکنانی چون نعمتی، عالیشاه و … تبدیل شوند. برای شما.

با این حال به نظر یحیی حداقل برای شروع فصل در مورد استفاده از این دو بازیکن به جمع بندی رسیده است و شاید تنها نقطه ابهام در جایگاه آنها باشد. جایی که هر دو هافبک چپ متخصص هستند و یکی باید به جناح راست منتقل شود.

روز گذشته اگرچه این دو بازیکن به طور دائم جای خود را عوض کردند اما به نظر می رسد مهدی ترابی در سمت چپ و سعید صادقی در جناح راست حضور خواهند داشت. ترابی در این بازی سرحال، آماده و کارآمد بود و با یک گل و یک پاس گل زمین را ترک کرد تا ستاره تیمش در آستانه شروع لیگ باشد.

البته سعید صادقی در پیش فصل فراتر از انتظارات بود و خیلی زود توانست در ترکیب تیم جا بیفتد. او می تواند نقشی را که وحید امیری در ۲۸ سالگی پس از انتقال از نفت تهران به پرسپولیس و تبدیل شدن به ستاره واقعی تیم برونکو بر عهده گرفت، برعهده بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید