خبر مهم از ترکیب یحیی و پرسپولیس مقابل استقلال

خبر مهم از ترکیب یحیی و پرسپولیس مقابل استقلال

صدمین دربی پایتخت بین تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران یکشنبه هفته آینده از ساعت 16 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود تا دو تیم بالای جدول برای مهم ترین برد فصل جاری به مصاف هم بروند. راه رسیدن به قهرمانی

سرخ پوشان پایتخت در حالی خود را برای رویارویی با استقلال آماده می کنند که تعداد محرومان این تیم قبل از دربی به 10 نفر رسید اما هوشیاری آنها نه تنها به همه این بازیکنان اجازه داد تا شرایط بازی با استقلال را فراهم کنند، بلکه محمد عمری و سیامک نعمتی نیز به میدان رفتند. همچنین در صورت درخواست کادر فنی پرسپولیس از جمع محرومان از بازی مقابل آبی پوشان پایتخت حذف شد.

یحیی گل محمدی توجهی به سیستم بازی استقلال برای ترکیب خط هافبک تیمش ندارد، بلکه قصد دارد روی تاکتیک های تیمی خود تمرکز کند تا بتواند بالاترین بازدهی را در بین گزینه های موجود داشته باشد.

بازگشت محمد عمری به تمرینات گروهی پرسپولیس احتمال حضور پدیده این فصل در ترکیب را افزایش داده است اما عملکرد مطلوب سروش رفیعی در دو هفته گذشته بازگشت عمری به ترکیب را با تردید مواجه کرده است.

یحیی گل محمدی از عملکرد رفیعی در دو دیدار اخیر رضایت کامل داشته است تا هافبک شماره هفت پرسپولیس با توجه به تجربیات فراوانش در دربی برای کمک به تنها مهاجم این تیم پا به میدان بگذارد. از سوی دیگر محمد عمری با توجه به سرعت بالای خود همچنان فرصت حضور در گروه 11 نفره اصلی را دارد اما در دربی شماره 100 پایتخت نتوانست 90 دقیقه بازی کند.

در عین حال رفیعی یا عمری عنوان مهندس پرسپولیس را برای طراحی حملات به سمت دروازه استقلال یدک می کشد و حضور میلاد سرلک در هافبک مرکزی قطعی است.

دیدگاهتان را بنویسید