تغییر مهم در ترکیب یحیی و پرسپولیس با حضور یک بازیکن

تغییر مهم در ترکیب یحیی و پرسپولیس با حضور یک بازیکن

از تمرینات و بازی های دوستانه اخیر قرمزها می توان پیش بینی کرد که مرتضی پورعلیگنجی یکی از بازیکنان ثابت پرسپولیس در این فصل است که به دلیل مشکلات مربوط به ITC نتوانست در ترکیب قرمزها حضور داشته باشد.

یحیی که پورالیگنجی را به خوبی می شناسد به دنبال حضور این مدافع ملی پوش در تیم قرمز است تا مشکلاتی را که با بازی های از خط دفاعی دارد برطرف کند. محمدحسین کنعانی زادگان به خوبی از پس بازی های دفاعی برآمد و به عنوان مدافعی که توپ و میدان را در اختیار داشت، درصد بالایی از پاس های خود را روی دروازه ارسال می کرد. او همیشه مقاصد مناسبی را برای پاس ها انتخاب می کرد و در خارج کردن تیم از زیر فشار مطبوعات حریف استاد بود.

بعد از کنعانی عملا این روند در پرسپولیس متوقف شد، البته یحیی برای تغییر این روند منتظر آمدن مرتضی پورعلیگنجی است. مرتضی پیش از این سابقه بازی در خط هافبک را دارد و مدافع محسوب می شود.

در حال حاضر در غیاب پورعلیگنجی تنها گزینه جدی پرسپولیس برای جدا شدن از فشار حریف در یک سوم دفاعی بازی با پای خوب بیرانوند است. بیرانوند با پاس های خوب خود در دیدار مقابل فولاد نیز چندین بار فشار را از روی خط دفاعی این تیم برداشت، اما پای خوب این ستاره به تنهایی برای رفع فشار حریف کافی نیست و به همین دلیل یحیی مدیران. باشگاه پرسپولیس خواستار اطمینان از شرایط بازی پورعلیگنجی در اسرع وقت شد.

منبع: فوتبال

دیدگاهتان را بنویسید