تصمیم مهم گل محمدی فاش شد; ترکیب پرسپولیس در حال تغییر است

تصمیم مهم گل محمدی فاش شد;  ترکیب پرسپولیس در حال تغییر است

تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل استقلال تهران 15 امتیازی شد تا فاصله خود با صدر جدول را همچنان یک امتیاز حفظ کند.

تساوی صفر در دربی پایتخت انتقاداتی را از نحوه بازی استقلال و پرسپولیس به همراه داشت. نتیجه ای که بعید است مربیان دو تیم به آن اعتراض کنند چرا که بدون کوچکترین فشاری موفق شدند مهمترین دیدار خود را پشت سر بگذارند و حالا به فکر بازگشت به پیروزی هستند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که پیش از دربی اقتصادی یک بر صفر دو پیروزی این تیم را به ثمر رساند، حالا باید روی بهبود نتایج تیمش تمرکز کند. او پس از اشتباهات زیاد مدافعان، استراتژی تیمش را تغییر داد تا سرخپوشان در سه بازی اخیر متوالی گلی دریافت نکرده باشند.

حالا یحیی باید برای خط حمله پرسپولیس چاره ای بیندیشد. پرسپولیس در پایان هفته هشتم لیگ برتر پس از سپاهان اصفهان، گل گهر سیریان و مس رفسنجان با 9 گل چهارمین خط حمله را در اختیار دارد و چاره ای جز تغییراتی برای بهبود این آمار ندارد.

سرمربی پرسپولیس همچنان در استفاده از دو مهاجم همزمان تردید دارد. عیسی القطر و مهدی ترابی که کم کم توانسته بودند در خط حمله با یکدیگر هماهنگ شوند، در دربی کنار هم قرار نگرفتند. یحیی در آن دیدار ترجیح داد عبدی را جایگزین امید عالیشاه کند تا او کمی پشت سر القطر بازی کند و برای تنها مهاجم پرسپولیس موقعیت گل ایجاد کند.

تاکتیکی که کارساز نبود تا احتمال تغییرات مکرر در خط حمله پرسپولیس را افزایش دهد و محمد را از دیدار با هواداران خوشحال کند تا این تیم بدون گل از بحران خارج شود.

شاگردان رضا عنایتی در تیم هواداری که فصل گذشته در لیگ دسته اول حضور داشتند با صعود به لیگ برتر خود را برای اولین دیدار تاریخ باشگاه خود مقابل پرسپولیس آماده می کنند. نتایج این تیم در هشت هفته نخست این تیم را با 5 امتیاز در رده هفدهم قرار داد. موقعیتی متزلزل برای تیم پایتخت جدید که انگیزه های متفاوتی برای بازی مقابل پرسپولیس دارد.

باید دید گل محمدی برای دیدار با هواداران تغییرات تاکتیکی در خط حمله پرسپولیس ایجاد خواهد کرد تا مهدی عبدی و عیسی القطر از بی تجربگی بازیکنان هواداران استفاده کنند و یا اینکه تیم با سد محکمی از شاگردان با انگیزه روبرو شود. به طوری که قرمزها به گلزنی ادامه می دهند بیایید راه حل دیگری پیدا کنیم.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و فن فردا پنجشنبه از ساعت 18 در چارچوب هفته نهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید