تصمیم مهم یحیی در خصوص ترکیب پرسپولیس

تصمیم مهم یحیی در خصوص ترکیب پرسپولیس

پرسپولیس از ابتدای لیگ بیست و دوم با یک مهاجم به مصاف حریفان رفت.

یحیی گل محمدی تا آخرین بازی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان از امید عالیشاه به عنوان زوج خط حمله پرسپولیس در کنار یورگن لوکادیا و مهدی عبدی استفاده کرد. اما کاپیتان اول پرسپولیس در دقیقه 31 دیدار مقابل هواداران مصدوم شد و جای خود را به سینا اسد بیگی داد. از همان لحظه سیستم بازی و تاکتیک یحیی گل محمدی تغییر کرد. سرمربی پرسپولیس در دیدار بعدی مقابل نفت مسجد سلیمان نیز از سینا اسدبیگی به همراه میلاد سرلک استفاده کرد و تیمش را با سیستم 1-3-2-4 به میدان فرستاد. یورگن لوکادیا به این ترتیب به عنوان تنها مهاجم پرسپولیس بازی کرد و موفق شد دو گل کلیدی تیمش را به ثمر برساند.

شاید خیلی ها این سوال را داشته باشند که چرا یحیی گل محمدی با وجود داشتن یورگن لوکادیا، مهدی عبدی، حامد پاکدل و شیخ دیابه از دو مهاجم در ترکیب اصلی تیمش استفاده نمی کند؟ شنیده ها حاکی از آن است که یحیی گل محمدی در حال حاضر از نتایج تیمش راضی است و قصد ندارد از دو مهاجم در ترکیب اصلی پرسپولیس استفاده کند اما ممکن است در تصمیم خود تجدید نظر کند. یحیی گل محمدی منتظر بازگشت شیخ دیابته است. مهاجم آفریقایی پرسپولیس مدتی است که از مصدومیت رنج می برد و نمی تواند تیم جدیدش را در دیدارهای رسمی همراهی کند.

در شرایطی که مهاجم سابق استقلال به طور کامل از مصدومیت خلاص شد، به احتمال زیاد یحیی گل محمدی از او و یورگن لوکادیا در ترکیب اصلی پرسپولیس استفاده خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید