تغییر مهم در ترکیب پرسپولیس و یحیی

تغییر مهم در ترکیب پرسپولیس و یحیی

رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران پس از تعطیلات زمستانی دو هفته متوالی به طول انجامید تا رقابت در ابتدا و انتهای جدول داغتر از همیشه آغاز شود.

رقابت تنگاتنگ پرسپولیس و استقلال در حالی به اوج خود رسید که هر دو تیم نسبت به نیم فصل اول تغییراتی در ترکیب خود ایجاد کردند.

پرسپولیس نه تنها جای رامین رضایان و احمد گوهری را در لیست خود گرفت و مهدی شیری رفت، بلکه ترکیبش را هم تغییر داد.

خروج سیدجلال حسینی از جمع مدافعان این تیم با آمدن «وحدت هنانوف» همراه است تا کاپیتان اول سرخ ها پس از مدت ها طعم نیمکت نشینی را حس کند. این مشکل باعث شد تا کمال کامیابی نیا در غیاب سیدجلال و مصدومیت امید آلیسیا روبان کاپیتان پرسپولیس را بر تن کند و بتواند در دو پیروزی اخیر این تیم مقابل نساجی مازندران و آلومینیوم اراک نقش ویژه ای ایفا کند. .

هافبک دفاعی سرخپوشان در دیدار مقابل نساجی مازندران گلزنی کرد تا نشان دهد همچنان انگیزه دارد تا با بستن روبان تیمش توانایی های خود را به نمایش بگذارد.

او همچنین یکی از کم اشتباه ترین بازیکنان تیمش در دیدار مقابل آلومینیوم بود. کامیابی نیا تنها دو پاس اشتباه داشت و بقیه توپ ها را سالم تحویل داد.

کامیابی نیا که درست پشت سر احسان پهلوان و میلاد سرلک بازی می کرد، روز خوبی را در جدال تن به تن با هافبک های آلومینیومی سپری کرد تا نزدیک به هشت بار توپ را ربوده و حریف را از حمله باز دارد.

آخرین بازمانده نسل ستارگان برانکو ایوانکوویچ که با سیدجلال حسینی پنج قهرمانی با پرسپولیس را جشن گرفت، تصمیم گرفت در بهترین شرایط خود بماند تا نشان دهد علاوه بر قدرت بدنی در زمین، می تواند به خوبی تیم را در میانه راه هدایت کند. میدان سرخ. آن را بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید