آیا یحیی ترکیب پرسپولیس را تغییر خواهد داد؟

آیا یحیی ترکیب پرسپولیس را تغییر خواهد داد؟

پرسپولیس در حالی از هفته چهارم لیگ برتر استقبال کرد که با شش امتیاز به شرایط قابل قبولی دست یافت اما از نظر عملکرد فنی ناامیدکننده بود. در این میان، سرخپوشان همیشه با تغییر ترکیب وارد میدان شده اند، اگرچه این تغییر اغلب به دلیل مصدومیت یا بیماری است.

اما پنج بازیکن تیم پرسپولیس در هر سه مسابقه به عنوان بازیکن ثابت وارد زمین شدند و تا پایان بازی کردند: سیدجلال حسینی، وحید امیری، حامد لک، میلاد سرلک و فرشاد فرج. نکته جالب اینکه هر 5 بازیکن مهره های دفاعی هستند و بازیکن ششم رضا اسدی است که با وجود 270 دقیقه بازی به دلیل تغییر در دقایق پایانی بازی با فولاد از این گروه پنج نفره باقی ماند.

نکته جالب دیگر اینکه سیامک نعمتی اگرچه در هفته اول غایب و در دو بازی بعدی جایگزین شد، دهمین بازیکن با بیشترین زمان بازی در بین بازیکنان پرسپولیس است. او در 54.07 درصد از دقایق بازی پرسپولیس حضور داشت.

عیسی القطر که یک و دو بار به عنوان ذخیره در ترکیب اصلی به میدان رفت و با بازیکنان دیگری جایگزین شد، رکورد 158 دقیقه حضور در زمین پرسپولیس نهم را در کارنامه دارد.

نکته جالب اینکه سیدجلال حسینی علاوه بر 270 دقیقه حضور در لیگ برتر، 180 دقیقه در دو دیدار لیگ قهرمانان حضور داشت تا آمادگی خود را در آستانه چهل سالگی نشان دهد.

با این حال با توجه به شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک و عملکرد کمتر از حد انتظار برخی از عناصر دفاعی، شاید انتظار یحیی گل محمدی ایجاد تحول در این قسمت از زمین باشد. یحیی بیشتر روی تغییرات خط هافبک و خط حمله تمرکز کرده و حالا باید دید چه تصمیمی برای دیدار با گل گهر خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید