آیا اسکوچیچ ترکیب تیم ملی را تغییر خواهد داد؟

اسکوچیچ ترکیب تیم ملی را تغییر می دهد؟

تیم ملی فوتبال ایران در هفته ششم مقدماتی جام جهانی 2022 قطر امشب در اردن به مصاف سوریه می رود و امیدوار است با هرکسی که هر سه امتیاز بازی امروز را در اختیار دارد، یک قدم به جام جهانی نزدیک شود.

در دروازه تیم ملی با وجود عملکرد انتقادی بیرانوند در دیدار قبلی مقابل لبنان، بعید است اسکوچیچ تغییری در هدف خود ایجاد کند و بار دیگر بیرانوند را در ترکیب اصلی می بینیم.

هافبک، کنعانی زادگان و خلیل زاده مثل همیشه حضور ثابتی در ترکیب دارند و صادق محرمی در سمت راست نقش آفرینی می کند. در سمت چپ برخلاف همیشه شاهد حضور وحید امیری، احتمالا از میلاد محمدی در ترکیب اصلی استفاده خواهد شد.

دو هافبک دفاعی تیم ملی همانند دیدارهای قبلی عزت اللهی و نورالهی هستند.

در خط مقدم شاهد تغییراتی خواهیم بود. به جز مهدی طارمی، این بار جهانبخش به دلیل ضربات پنالتی در ترکیب حضور ندارد و به همین دلیل احتمالاً وحید امیری در انتقال در خط جلو در سمت چپ بازی خواهد کرد. در سمت دیگر میدان قلی زاده است و در مرکز به جای قدوس احتمالا شاهد ورود کریم انصاری فرد به زمین خواهیم بود.

در نهایت سردار آزمون نقش مهاجم تیم ملی را بازی می کند.

ترکیب احتمالی تیم ملی برای بازی امروز:

علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، میلاد محمدی، احمد نورالهی، سعید عزت اللهی، وحید امیری، علی گلی زاده، کریم انصاری فرد و سردار آزمون

دیدگاهتان را بنویسید