خبر مهم برای تصمیمات فرهنگیان بازنشسته

بخش اصلی “روابط عمومی و فعالیت های بین المللی” صندوق بازنشستگی کشوری آمار قابل توجهی از تصمیمات معلمان بازنشسته آموزش و پرورش منتشر می کند.
بر اساس این گزارش که از ابتدای مهرماه تا 18 آبان ماه تهیه شده است، 95 درصد از احکام تعیین دستمزد مهرماه امسال مربوط به نظام آموزشی بوده است.

خبر مهم برای تصمیمات فرهنگیان بازنشسته
بر این اساس 5 هزار و 335 مورد احراز حقوق بازنشستگی، 8 هزار و 180 مورد مکاتبات و پرونده های دریافتی به اداره کل، 11 هزار و 300 مورد انجام معاینات و مشاوره های شخصی، 6 هزار و 725 مورد پاسخگویی به تماس تلفنی مستمری بگیران و 763 مستمری بگیر فرهنگی در خارج از کشور بوده است. احراز هویت

برگزاری جلسات متعدد در خصوص مستمری بگیران وزارت بهداشت و رتبه بندی معلمان بازنشسته، ارتقاء سیستم های درآمدی و هزینه ای مانند سامانه کارمندی (تحت شبکه)، تشکیل جلسه و تبادل اطلاعات با خزانه داری کشور و اداری و سازمانی. بکارگیری و تفویض کار اجرایی به برخی واحدها به صورت میدانی در تمامی استانها ستاد تشکیل شده است.

تامین منابع و پرداخت حقوق ماهیانه معلمان بازنشسته و همچنین پرداخت احکام جدید، مدیریت منابع اطلاعاتی در سایت صندوق، کانال بله و ایتا، اینستاگرام و … از دیگر فعالیت هایی است که در ماه گذشته.

لازم به ذکر است، صندوق ملی «مستمری بازنشستگی» دومین صندوق بیمه بازنشستگی کشور است و ضریب حمایتی آن 0.5 است.