خبر مهم برای ستاره تیم ملی ایران; سردار به میدان می رود؟!

خبر مهم برای ستاره تیم ملی ایران;  سردار به میدان می رود؟!

لورکوزن امشب از ساعت 21:15 در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا میزبان آتالانتا است.

این دیدار با شکست 3 بر 2 لورکوزن در برگامو به پایان رسید و شاگردان سیوان امیدوارند با بازگشت به خانه به جمع یک هشتم نهایی راه پیدا کنند. لورکوزن در دقایق ابتدایی بازی فوق العاده ظاهر شد و خیلی سریع موفق به گلزنی شد اما شاگردان گاسپرینی کنترل زمین را در دست گرفتند و با گل موریل لورکوزن را شکست دادند.

آتالانتا برای بازی امشب به لوئیس مورل می پیوندد و ایتالیایی ها امیدوارند با مهاجم کلمبیایی به همراه مالینوفسکی لورکوزن را شکست دهند. از سوی دیگر لورکوزن دو ستاره بزرگ خود یعنی پاتریک شیک و فلورنت فرث را در این بازی ندارد. سایت بوندسلیگا در گزارش دو روز اخیر خود مدعی شده است که آزمون در غیاب شیک می تواند ستاره اصلی این تیم لقب بگیرد و به مهاجم اصلی تبدیل شود.

ستاره کشورمان در ابتدای هفته در دیدار مقابل کلن 26 دقیقه در ترکیب حضور داشت و 2 موقعیت عالی را نیز از دست داد. با این حال سیوانه مدعی است که با شروع بیشتر صف آرایی و شروع گلزنی می توان آزمون را با تاکتیک های تیم تطبیق داد. آزمون هنوز به ترکیب اصلی نرسیده است اما برخی رسانه ها مدعی هستند که او امشب در ترکیب اصلی ممکن است حضور داشته باشد. بیلد آلمان البته آزمون در این دیدار را نیمکت نشین می بیند و مدعی است سیوانه «لوکاس آلاریو» را در خط حمله قرار خواهد داد. بیلد نوشت که سیوانه با سیستم همیشگی 1-3-2-4 وارد زمین خواهد شد و پشت سر موسی دیابی، دمیربای و جودیکل، مهاجم اصلی قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید