خبر مهم بمب استقلال برای هواداران

خبر مهم بمب استقلال برای هواداران

کاوه رضایی که در چهار ماه گذشته به دلیل مصدومیت قادر به حضور در زمین فوتبال نبود، در ابتدای اردوی ترکیه به همراه تیم استقلال به ترکیه نرفت. رضایی پس از چند روز (به تعویق افتاد) به همراه مرادمند به اردوی استقلال پیوست و پس از دو روز تمرین ویژه، از روز سه شنبه هفته جاری تمرینات خود را با دیگر بازیکنان استقلال از سر گرفت.

آمادگی و آمادگی بدنی کاوه رضایی در این چند روز باعث شگفتی ساپینتو شد. این بازیکن کرمانشاهی در روزهای پایانی اردوی استقلال در کنار سایر بازیکنان این تیم شرایط بسیار خوبی را پشت سر گذاشت تا ساپینتو در گفتگو با رضایی به او گفت که در فصل جدید روی او حساب ویژه ای باز کرده است.

کاوه رضایی که در هفته های پایانی لیگ برتر یکی از گزینه های تیم پرسپولیس بود، تبدیل به یکی از دو بمب نقل و انتقالات فصل بیست و دوم لیگ برتر شد تا در نهایت پس از پیوستن سعید صادقی به پرسپولیس، به این تیم پیوست. تیم استقلالی از این نظر یکی از نقل و انتقالات رده بالا محسوب می شود.

لازم به ذکر است؛ در روزهای اخیر هم تیمی های رضایی از تمرین این بازیکن در تمرینات ابراز تعجب کرده و معتقدند رضایی می تواند خیلی زود به آمادگی برسد.

هیچ هزینه ای ندارد. پیش از این عنوان شده بود که کاوه رضایی نمی تواند استقلال را در هفته های ابتدایی لیگ برتر همراهی کند اما با توجه به شرایط بدنی خوب این بازیکن به نظر می رسد پس از اتمام دوره فشرده تمرینی خود، بتواند جایگزین او شود تا شروع را همراهی کند. استقلال لیگ در دیدار مقابل سپاهان.

دیدگاهتان را بنویسید