خبر مهم برای هواداران استقلال و پرسپولیس

خبر مهم برای هواداران استقلال و پرسپولیس

دیدار استقلال و پرسپولیس نه در فدراسیون و سازمان لیگ و نه خارج از ساختار فوتبال هیچ گاه برای مسئولان برگزاری یک بازی عادی محسوب نمی شود و طبیعی است که برای برگزاری آن شرایط خاصی در نظر گرفته شود.

در همین راستا به اطلاع ما رسید که جلسه شورای امنیت روز دوشنبه تشکیل می شود و در این جلسه تمامی جوانب موضوع بررسی و دستورات لازم برای برگزاری دربی پایتخت با حضور نمایندگانی ارائه می شود. مقامات ذیصلاح همانطور که مشخص است در این جلسه دو موضوع فوق العاده مهم به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفته و تصمیم نهایی پیرامون آنها گرفته می شود.

اولین نکته، حجم بلیت فروشی و تعداد صندلی هایی است که به طور مساوی در اختیار هواداران استقلال و پرسپولیس قرار می گیرد و نکته بعدی، تعیین مجوز حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای تماشای دربی روز پنجشنبه است.

البته در این جلسه قطعاً موارد دیگری نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت، اما اینطور مشخص می شود که بسیاری از هواداران این دو تیم در حال حاضر به دنبال اطلاعاتی هستند که چه تعداد تماشاگر می توانند به ورزشگاه بروند و زنان نیز حق تماشای بازی را خواهند داشت. جدال استقلال و پرسپولیس خواهند کرد یا نخواهند کرد؟