خبر مهم سهیل مهدی برای پرسپولیس

خبر مهم سهیل مهدی برای پرسپولیس

سهیل مهدی درباره زمان پایانی پایان فصل اول لیگ برتر با توجه به اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان تا 5 بهمن ماه مسابقه ای ندارد، پاسخ داد: زمان نیم فصل اول تا حدودی مشخص است اما اعلام نهایی یک یا دو روز طول می کشد. مدتی که برای پایان نیم فصل در نظر گرفته ایم بین 3 تا 5 بهمن ماه است اما انتظار داریم ببینیم که آیا می توانیم تا آن زمان بازی دیگری انجام دهیم یا خیر.

وی در خصوص زمان بازی پرسپولیس و فولاد در سوپرجام توضیح داد: سوپرجام بعد از پایان نیم فصل برگزار می شود. 2-3 روز صبر کنید تا اطلاعات دقیقی در مورد همه این برنامه ها به دست آورید.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص زمان حضور تیم های لیگ برتری در جام حذفی گفت: می خواهیم همه مسابقات را هماهنگ کنیم و تعادل لازم را برای جام حذفی و لیگ برتر ایجاد کنیم. این 2-3 روز طول می کشد. البته این احتمال وجود دارد که تیم های لیگ برتری مسابقات خود در جام حذفی را در پایان نیم فصل یا ابتدای فصل دوم آغاز کنند.

مهدی با بیان اینکه برای برنامه ریزی نهایی نیم فصل دوم با دراگان اسکوچیچ و کادر فنی تیم ملی دیدار خواهم کرد، گفت: 19 هفته لیگ برتر با اسکوچیچ توافقات لازم و طبق پیش بینی های اولیه منعقد شده است. لیگ برتر بین پایان اردیبهشت تا 30 ژوئن سال آینده به پایان می رسد، مشروط بر اینکه برنامه لیگ قهرمانان اروپا نیز به ما اجازه دهد که مسابقات را در آن زمان به پایان برسانیم، زیرا این مسابقات قبل از این تاریخ به صورت متمرکز برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید