سهیل مهدی کارمند افشین پیروانی!

حجت کریمی در خصوص امضای صورتجلسه سازمان لیگ در خصوص محل دیدار پیکان و پرسپولیس گفت: چنین صورتجلسه ای وجود نداشته است، دوستان سازمان لیگ متاسفانه فرار می کنند. اقوام شب قبل محل برگزاری مسابقه را اعلام کردند. در این مدت با بی عدالتی سر استقلالی ها را بریدند. مشکلات زیادی برای استقلال ایجاد کردند.

وی افزود: قنبرزاده شب قبل با من تماس گرفت و گفت فردا صبح جلسه مهمی داریم و به هیئت تامین می آییم. فردا حوالی ساعت 11 من هم به جلسه هیئت تامین رفتم. گفتند می خواهیم بازی را شنبه در آزادی انجام دهیم. من مخالفت کردم و گفتم همانطور که بازی ما بدون تماشاگر برگزار شد، این مسابقه هم باید به همین شکل برگزار شود. دعا کردم که این اتفاق بیفتد.

مديرعامل باشگاه استقلال تصريح كرد: هيات امنا نيز در جلسه اعلام كرد كه اين بازي در خارج از تهران بدون تماشاگر برگزار شود. حتی پیشنهاد دادند که در اراک برگزار شود اما منصور کنبرزاده نپذیرفت و گفت وقت نیست. گفتیم الان وقت آن نیست که بازی را یک روز به تعویق بیندازیم و یکشنبه بازی کنیم. بازی باید بدون تماشاگر و خارج از ورزشگاه آزادی برگزار شود زیرا بازی ما بدون تماشاگر برگزار می شود. شورای امنیت با توجه به شرایطی که در آن وجود دارد، تصویب کرد که دیدارهای استقلال و پرسپولیس در تستوردی بدون تماشاگر برگزار شود.

کریمی گفت: کنبرزاده ابتدا این اتفاق را به گردن شورای تامین انداخت و در آنجا از شورای تامین عذرخواهی کرد و گفت اشتباه کردم و گفتم. گفتند شما مسئول سازمان هستید، چطور اعلام کردید که هیات تامین باید نتیجه را اعلام کند؟ بحث دیگر این بود که به گفته اعضای هیئت تامین چگونه می‌خواهیم بازی را برای دربی یک ساعت جلو ببریم. سهیل مهدی هزاران عذرخواهی کرده اما حالا کاری از دست شما برنمی آید. اینها بهانه هایی بود که کنبرزاده آورد.

وی افزود: بعد گفتند پیکان به سازمان لیگ نامه داده که هرجا بگویند بازی می کنیم. رئیس هیئت تدارکات اعلام کرد که باید به اراک بروند که به گفته کنبرزاده به دلیل نداشتن وقت امکان پذیر نیست. گفتم یک روز به تعویق بیفتم و یکشنبه برگزار می شود. کاش آنقدر شجاعت و مردانگی داشتیم که اشتباهاتمان را بپذیریم. کنبرزاده و تیمش فاقد اخلاق و مردانگی هستند. ابتدا هیئت تامین را مقصر دانستند. بعد از جلسه اعضای هیئت تامین تماس گرفتند و پرسیدند چه کسی این خبر را اعلام کرده است.

کریمی گفت: قنبرزاده باید اعلام می کرد که سازمان لیگ این تصمیم را گرفته است، من با قنبرزاده تماس گرفتم و گفتم نامه ای که داده و رئیس شورای تامین گفته پشت این نامه حرف های زیادی نهفته است. گفتم شما باید اعلام می کردید که بازی را در آزادی برگزار می کنید و مسئولیت آن را بر عهده دارید. چگونه گزارش دادید که با هیئت تامین بودید؟

سرمربی استقلال درباره به تعویق انداختن سفرش به دبی برای رسیدگی به موضوع قائدی و پادوانی گفت: به خاطر مراسم درگذشت پدر یکی از همکارانم مجبور به ماندن شدم و برای این سفر روزهای شنبه و یکشنبه برنامه دارم.

کریمی تصریح کرد: قرار بود نامه پیکان را به سازمان لیگ منتشر کنند اما هنوز آن را منتشر نکرده اند. کنبرزاده با این اظهارات همه را علیه باشگاه استقلال کرده است، پس چه کنیم؟ شما مسئول اجرای مسابقات هستید.

وی در پاسخ به این سوال که چه نیازی به رضایت باشگاه استقلال بوده و گفته می شود در نامه ای محرمانه موافقت کرده و آن را امضا کرده است، گفت: ما اصلا موافقت نکردیم. من موافق نبودم اعضای محترم شورای امنیت می توانند به من بگویند که چگونه از استقلال دفاع کرده ام. خودت باید مسئول باشی

کریمی گفت: بله چرا امضا کنم؟ 10 روز پیش آقایان شورای تامین البرز دور هم جمع شدند و سعی کردند از قبول بازی در آنجا جلوگیری کنند. در حالی که به گفته اعضای شورای تامین استان تهران در البرز چه اتفاقی خواهد افتاد؟

وی درباره اینکه چرا بازی ها به صورت همزمان برگزار می شود و اینکه چرا به عنوان مدیر باشگاه استقلال پیشنهاد داد این بازی روز یکشنبه برگزار شود، گفت: من این پیشنهاد را ندادم، آنها بازی را همزمان هماهنگ کردند و مشکلی وجود ندارد. . گفتم اگه قراره شنبه باشه و نیومدی یکشنبه نگه دار. مشکل همزمانی را خودشان حل کرده بودند و اصلاً موضوع جلسه این نبود. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فر جلو می روند. فدراسیون و سازمان لیگ کاری جز تخلف در فوتبال ایران ندارند.

کریمی در ادامه صحبت های خود اظهار داشت: سهیل مهدی کارمند افشین پیروانی است.

دیدگاهتان را بنویسید