کنایه سنگین یک مستقل برای مصاحبه با افشین پیروانی

کنایه سنگین یک مستقل برای مصاحبه با افشین پیروانی

مصاحبه افشین پیروانی درباره صحبت های کاظم اولیایی بعد از بازی پرسپولیس و پیکان بسیار تند بود. در همین راستا با مدیرعامل سابق استقلال و یکی از اعضای کمیته مجوزهای حرفه ای درباره صحبت های سرپرست پرسپولیس تماس گرفتیم.

پدر و مادر گفت: در زمین مسابقه جایی برای این مسائل وجود ندارد و نباید بعد از بازی درباره آن صحبت کنیم، زیرا این موضوع فنی محسوب نمی شود و مشکل بزرگی برای مدیریت است. آقای پیروانی سرپرست تیم است و این مسائل به ایشان ربطی ندارد. چون موضوع کاملا مدیریتی است و در یک روال قانونی با مدیریت باشگاه پرسپولیس در ارتباط هستیم. گاهی نمایندگان این باشگاه برای اطلاع بهتر به جلسات ما می آیند. برخی از مشکلات پرسپولیس به صورت مخفیانه با خود باشگاه یا حتی با جلسه در میان گذاشته می شود.

اولیایی ادامه داد: سرپرست محترم پرسپولیس در خصوص مسائلی که اصلا در حوزه کاری ایشان نیست اظهار نظر کردند. برای بررسی مشکلات و کمک به تیم های ایرانی جلسه می گذاریم که گاهی به غیر از آقای داریوش مصطفوی رئیس فدراسیون و آقای بهاروند هم حضور دارند و همانطور که گفتم همه مسائل و مشکلات گریبانگیر باشگاه پرسپولیس یا جلسه می شود. و برخی از این موارد عموما محرمانه است و نباید در رسانه ها منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید