کنایه سنگین یک مستقل به بنده عزیزم

کنایه سنگین یک مستقل به بنده عزیزم

امیررضا واعظ آشتیانی درباره برکناری شهاب عزیزی هادم در رای قاطع اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: پیش بینی من از یک سال قبل درست بود. دقیقاً حدود یک سال پیش با خبرگزاری فارس مصاحبه کردم و گفتم اگر عزیزی هادم روند را اصلاح نکند یک سال دیگر نمی بینم. تنها من این موضوع را مطرح کردم چون از منظر مدیریتی به آن نگاه کردم.

وی افزود: نگاه مدیریتی عزیزی هادم یک جانبه و غیر وجدانی بود و معتقد بود هیئت مدیره تصمیمات او را دنبال می کند. اگر یادتان باشد در آن یک سال همیشه هیئت و جلسه را به چالش می کشیدم و می گفتم «چرا باید سکوت کنی؟ خوشبختانه با تصمیمی منطقی و منصفانه هیات مدیره عزیزی هادم را برکنار کرد. من تصمیم هیات مدیره را جسورانه نمی دانم، زیرا آنها کار خود را به درستی انجام دادند.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تاکید کرد که برکناری او از ریاست فدراسیون فوتبال ثابت کرد خوبان علم هیچ کاری برای عزیزی هادم نمی تواند بکند.

معاون اسبق سازمان تربیت بدنی گفت: امیدوارم استدلال اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال در روز جلسه کارشناسی بر اساس مسائل فنی باشد که جلسه را مجاب به عزل وی کند. . مجمع فدراسیون فوتبال باید همه چیز را برای رئیس آینده منطقی نگاه کند و تحت تاثیر جوهای خاص قرار نگیرد، امیدوارم مجمع فدراسیون فوتبال و مسئولان ذیصلاح در تایید صلاحیت خود به عقبه توجه کنند و این اتفاق نیفتد که برخی مانند عزیزی هادم می خواست جایگاه مهمی مانند فدراسیون فوتبال را به خود اختصاص دهد، زیرا چنین اتفاقی فوتبال در کشور ما خوشایند نیست.

آشتیانی تاکید کرد: توصیه من به کسانی است که رزومه قوی بر اساس کارایی و توانمندی و عمل به عهد دارند، در دستور کار هستند و در صورت نیاز به انتشار برخی از برنامه های شما، مسئولان ذی صلاح قبول نکنند. البته باید از نیروهای قدرتمند فوتبال استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید