پاسخ تند و تیز جناب بنده مدیر مستقل

پاسخ تند و تیز جناب بنده مدیر مستقل

وی با اشاره به فعالیت های قائم مقام سابق باشگاه استقلال گفت: اگر فقط دنبال خطیر بگردید جز درگیری و حاشیه پیدا نمی کنید. او قبلا گفته بود در تیمی که برنامه من را نوشته بود، در حالی که اساس برنامه های من برای انتخابات سال 99 برنامه من از سال 95 بود، در این انتخابات شانس اول من بود و در دنباله ها از دست رفتم و اینکه نشان می دهد که من در جلسه پذیرفته شده ام.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه حطیر نویسنده برنامه هایش در این تیم است، خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیتی که باشگاه های بزرگ به هاتیر دارند، به این فکر افتادم که از آن استفاده کنم. هتیر خواسته است و همچنان از من پست های مهم رهبری و بین المللی می خواهد، اما من چنین مسئولیتی را بر عهده کسی که با مخالفت اعضای هیئت مدیره و اعضای هیئت مدیره و تعدادی از باشگاه های بزرگ نسبت به آنها حساس است، نمی گذارم.

عزیزی هادم با اشاره به اینکه معاون اجرایی سابق دبیرکل فدراسیون فوتبال از وی درخواست سمت مهمی کرده است، گفت: این آقا ساکن سوئیس و خانواده اش در این کشور زندگی می کنند. من نمی توانم چنین پست مهمی را به کسی بدهم که به کشورش وابسته نیست. شما نمی توانید پول خود را به ایران ببرید و در سوئیس خرج کنید. اگر فوتبال برای هاتیر اینقدر شیرین است، اقامت او در سوئیس را لغو کنید. آنقدر مردم عاقل، متعادل و بی حد و مرز در کشورمان داریم که نوبت به حاشیه نشینان دو سکونتی نمی رسد.

او گفت: «این آخرین باری است که در مورد حطیر صحبت می کند و جوابی به او نمی دهد. ایستاده است. اکثر افرادی که قبل از انتخابات بودند الان در فدراسیون فوتبال با من هستند و فقط حاتیر نتوانست به فدراسیون بیاید.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه جایگاه فدراسیون را به پاسخگویی به منافع جدی و ملی ترجیح می دهد، گفت: فدراسیون فوتبال با مسائل مهم داخلی و بین المللی مواجه است و من فرصت پاسخگویی به این سوالات را ندارم. با ذکر نام فدراسیون فوتبال و از آنجایی که ایشان از افراد نام بردند، لازم است برای اولین و آخرین بار به ایشان پاسخ دهم.

دیدگاهتان را بنویسید