جناب خان مستقل است و …

جناب خان مستقل است و …

میثم منیعی، بازیکن سابق استقلال در آستانه شب 2017 درباره اتفاقات مربوط به برنامه تفریحی و پاک شدن نام وریا غفوری در نام و فامیلی و همچنین شرایط آن روزهای استقلال اظهاراتی را بیان کرد. ایجاد اردوگاه ترکیه

برنامه سرگرم کننده و اتفاقات مربوط به نام و بازی خانوادگی را دیدید؟

کار خیلی زشتیه! اصلا کار خوبی نبود! کسانی که فکر می کردند نباید اسم واریا در تلویزیون برده شود، یادشان باشد که 1 ماه پیش در شب قهرمانی استقلال مجری برنامه ده ها بار نام واریا را برده بود و همه شبکه های ایران بارها این نام را نشان دادند. و عکس قهرمان ایران و کاپیتانش با جام، دادند و هیچ اتفاقی نیفتاد. کاش رامبد جوان می گفت از چه می ترسد که اسم واریا پاک شده است؟ آیا نام واریا برای رامبد جوان آنقدر ترسناک بود که آن را پاک کرد؟ آیا کار عذرخواهی از هواداران میلیونی استقلالی ارزشش را داشت؟

فکر میکنی چرا این اتفاق افتاد؟

رامبد جوان با این کار بر حساسیت کاپیتان استقلال در فصل گذشته افزود. محبوبیت وریا غفوری کم نبود، با این کار بیشتر شد. عموما اگر رامد جوان علیه فلانی اقدام کند، آن شخص محبوبیت بیشتری پیدا می کند!

نظر شما در مورد اقدام محمد بحرانی صداپیشه جناب خان که به سرعت از هواداران استقلال بابت این اتفاق عذرخواهی کرد چیست؟

من قبلاً به آقای بحرانی متعهد بودم و می دانم که او یک هنرمند مستقل است. یکی دوبار با هم جاهای مختلف رفته بودیم و خیلی خوب می شناسمش. جا دارد از این رفتار حرفه ای او تشکر کنم که به عنوان یک هنرمند محبوب همان حرکتی را انجام داد که ما از او انتظار داشتیم. اگر جناب خان رئیس مجلس به این ماجرا واکنشی نشان نمی داد باید تعجب می کردیم.

از وضعیت تیم استقلال صحبت کنید. آیا در مرحله شروع تمرین این تیم هستید؟

خوشبختانه با قدرت شروع کردیم. استقلال قطعا قویتر از پارسال بسته شد. در این مدت آقای آگرلو سعی کرد تیمی بسازد که بتواند تا 5 سال آینده با همین نفرات بازی کند و جام های دیگری به ارمغان بیاورد. اگر به شرایط سنی بازیکنانی که به استقلال آمده اند نگاه کنید، متوجه می شوید که آجرلو با بازیکنان جوان تیم استقلال را تاسیس کرد و آینده این تیم را بست.

ظاهرا اسپینتو هم علاقه زیادی به کار با جوان ترها دارد؟

هر مربی در کار فلسفه خودش را دارد اما مربیگری در ایران فلسفه خودش را می خواهد. هواداران فوتبال در ایران نتیجه گرا هستند. استقلال حتما باید برای هوادارانش جام بیاورد. ساپینتو هم می داند که سرمربی تیمی شده که فصل گذشته قهرمان شده و حالا کار سختی در پیش دارد.

آیا فکر می کنید او می تواند آن را تحمل کند؟

تا جایی که من در مورد او می دانم، او از آن دسته مربیانی است که برای رسیدن به خواسته خود دست به هر کاری می زنند. حالا که دیدیم او دو هفته در یک هفته تیم را تمرین می دهد. این نشان می دهد که او کارش را با قدرت شروع کرده است و قطعا تیمی که از ترکیه برمی گردد با تیمی که به ترکیه می رود زمین تا آسمان فرق می کند.

دیدگاهتان را بنویسید