خداحافظی ساپینتو و سرمربی ستاره محبوب استقلال؟

خداحافظی ساپینتو و سرمربی ستاره محبوب استقلال؟

واقعیت این است که استقلال بعد از تعطیلات جام جهانی استقلال دائمی نبود. او مقابل پرسپولیس برد 2-1 را در ثانیه های پایانی بازی به تساوی 2-2 تبدیل کرد. او در ضربات پنالتی و شانس مقابل صنعت نفت پیروز شد. آنها در خانه مس در دیداری که اصلا خوب بازی نکردند با تساوی بدون گل متوقف شدند و این هفته در تبریز دو گل از تراکتورسازی دریافت کردند.

یک برد، 2 تساوی و یک شکست حاصل عملکرد استقلالی ها در هفته های پایانی لیگ برتر بود که با اختلاف 5 امتیازی از پرسپولیس و در نهایت با عنوان چهارمی به پایان رسید.

به همین منظور اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال فردا در کمپ ناصر حجازی گرد هم می آیند تا جلسه ای داشته باشند و از آنجایی که تمرین استقلال نیز در کمپ ناصر حجازی برگزار می شود، قرار است اعضای هیئت مدیره با ریکاردو ساپینتو نیز گفتگو کنند.

گفته می شود علی فتح الله زاده قصد دارد در مورد امکانات کمپ با ریکاردو ساپینتو صحبت کند. گلایه هایی که باعث ناراحتی مدیران سرمربی شد. بسیاری می گویند این دیدار می تواند با خداحافظی دوستانه با ریکاردو ساپینتو استیکال خاتمه یابد.

در این صورت خسرو حیدری تا زمان معرفی سرمربی بعدی این تیم به صورت موقت به عنوان سرمربی استقلال معرفی خواهد شد. گفته می شود که جانشین احتمالی ریکاردو ساپینتو امیر کالا نوی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید