غیبت بزرگ ستاره محبوب برونکو و پرسپولیس بعد از خداحافظی

غیبت بزرگ ستاره محبوب برونکو و پرسپولیس بعد از خداحافظی

محسن ربیحه در گفت وگویی درباره خداحافظی از فوتبال که امروز اعلام کرد، اظهار داشت: به هر حال هرکسی یک روزی فوتبال را شروع می کند باید به فکر خداحافظی باشد. از فوتبال خسته نشدم با خودم گفتم بس است و به همین دلیل احساس کردم باید فوتبال را رها کنم اما تصمیم دارم در آینده در پست های دیگری حاضر شوم.

وی در مورد خداحافظی از فوتبال افزود: قطعا خداحافظی سخت است زیرا تمام عمرت فوتبال بازی می‌کنی و خداحافظی سخت است. فوتبال در جهتی دیگر

خاخام ها در پاسخ به این سوال که در فوتبال چه چیزی به دست نیاوردید که پشیمان هستید، گفت: هر فوتبالیستی دوست دارد روزی پیراهن تیم ملی فوتبال کشورش را بپوشد اما این اتفاق برای من نیفتاد و حسرت با من است. برای همیشه. قهرمان نشدن آسیا برای من حسرت بزرگی است زیرا یک قدم به آن نزدیکتر بودم اما به آن نرسیدم.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اتفاقات تلخ و شیرین خود در فوتبال ادامه داد: تلخ ترین اتفاقات برای من زمانی بود که باختیم، البته مصدومیتی که گرفتم یکی از تلخ ترین اتفاقات زندگی ام بود. در مجموع از دوران فوتبالم راضی هستم، به چیزهای زیادی که می خواستم رسیدم و تمام تلاشم را کردم و تسلیم نشدم.

وی درباره اینکه بهترین مربی دوران فوتبالش چه کسی بوده است، گفت: مربیان زیادی داشتم و هشت سال با مربیان خارجی کار کردم. اگر بخواهم از کسی نام ببرم در حق دیگران بی انصافی می شود، اما می خواهم نام حاج حسن صالح پور مربی مدرسه فوتبالم را که نقش زیادی در فوتبال من داشت و همچنان با او مشورت می کنم، بیاورم.

خاخام خاخ در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر چشم اندازی برای مربیگری ندارم، اما هدفم این است که به جوانان کمک کنم خود را افرادی عاشق فوتبال ببینند.

دیدگاهتان را بنویسید