خداحافظی کاوه رضایی از آبی ها با یک پیک جنجالی؟

خداحافظی کاوه رضایی از آبی ها با یک پیک جنجالی؟

وضعیت کاوه رضایی برای فصل آینده نامشخص است. بازیکنی که در نقل و انتقالات تابستانی به استقلال پیوست اما هرگز با آبی پوشان قرارداد رسمی نبست و تنها با دریافت مجوز از باشگاه شارلوا در تمرینات استقلال حاضر شد.

کاوه در هفته های اخیر تلاش کرده است تا مشکل اقامت خود در بلژیک را حل کند. او برای تکمیل حضور 5 ساله خود در کشورمان به چند ماه دیگر نیاز دارد و به همین دلیل باید با یک تیم بلژیکی قرارداد داشته باشد و به استقلال بپیوندد. اما پر بودن فهرست آبی ها مانع از ثبت نام کاوه در فهرست آبی ها شد.

ارسلان مطهری پس از پایان نقل و انتقالات لیگ برتر دل خوشی از فسخ قراردادش نداشت و حالا مطهری برای فصل آینده بلاتکلیف است و کاوه دیگر نمی تواند قراردادش را با استقلال رسمی کند.

در شرایطی که امروز اخباری مبنی بر مذاکره مدیر برنامه های رضایی با مدیران پرسپولیس منتشر شد، این بازیکن تصمیم گرفته برخلاف روزهای گذشته در تمرین آبی ها شرکت نکند. این اتفاق به شایعات درباره مقصد بعدی رضایی دامن زد.

باید دید در نهایت سرنوشت این بازیکن چه خواهد شد. به جز پرسپولیس از دو تیم لیگ برتری دیگر نیز به عنوان باشگاه های جویای رضایی نام برده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید