خداحافظ پرسپولیس با این ستاره؛ تکلیف دو ستاره یحیی مشخص شد

خداحافظ پرسپولیس با این ستاره؛  تکلیف دو ستاره یحیی مشخص شد

باشگاه پرسپولیس یکی از اولین تیم های لیگ برتر فوتبال ایران است که خیلی زود کار نقل و انتقالات تابستانی خود را آغاز می کند.

این تیم پس از جذب علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی به سراغ دانیال اسماعیلی فر رفت و موفق شد بازیکن فصل گذشته سپاهان اصفهان را جذب کند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنان به جذب بازیکنان این تیم ادامه می دهد که پس از مشورت با یحیی گل محمدی تکلیف برخی بازیکنان فعلی را نیز روشن کرد.

هرچند مدیران پرسپولیس در روزهای اخیر تاکید کرده اند که لیست خروجی این تیم هنوز مشخص نیست، اما پیگیری ها نشان می دهد رامین رضایان از این تیم جدا شده و دیگر جایی در لیست فصل آینده نخواهد داشت.

همچنین حامد لاک دروازه بان پرسپولیس با وجود جذب علیرضا بیرانوند در این تیم باقی می ماند. او یک فصل دیگر با سرخپوشان قرارداد دارد و تنها در صورت تمایل می تواند از این تیم جدا شود و در غیر این صورت فصل آینده نیز در این تیم باقی خواهد ماند.

پرسپولیس تا روز چهارشنبه مرتضی پورعلی گنجی (مدافع میانی)، علیرضا بیرانوند (دروازه بان) و دانیال اسماعیلی فر (دفاع راست) را به صورت رسمی به خدمت گرفت و مذاکرات برای جذب بازیکنان جدید در حال انجام است.

دیدگاهتان را بنویسید