ستاره پرسپولیس اولتیماتوم داد؛ یا قرارداد جدید یا خداحافظ!

ستاره پرسپولیس اولتیماتوم داد؛  یا قرارداد جدید یا خداحافظ!

علیرضا بیرانوند ستاره فصل قبل پرسپولیس با توجه به مطالبه 8 میلیاردی خود از این باشگاه مدتی پیش با ارسال اطلاعیه ای به مدیران پرسپولیس طلب خود را پرداخت کرد. اتفاقی که فدراسیون مشخص کرده در بازه 10 روزه رخ نداده و این مدت به پایان رسیده است.

بعد از اینکه خبری از پرداخت بدهی بیرانوند توسط باشگاه پرسپولیس نشد، بیرانوند پس از بازگشت ملی پوشان از ازبکستان به پرسپولیس تذکر دوم داد اما این بار باشگاه تنها 5 روز فرصت داشت تا مطالبات این بازیکن را پرداخت کند.

اگر پول بیرانوند در این چند روز پرداخت نشود، می تواند یک طرفه قراردادش را فسخ کرده و از پرسپولیس جدا شود. اتفاقی که افتاد اخطار دوم هم ناموفق بود تا دروازه بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی در آستانه فسخ و جدایی از این تیم باشد. بیرانوند که خیلی ها او را بهترین بازیکن فصل گذشته پرسپولیس می دانستند و در قهرمانی های پرسپولیس نقش انکارناپذیری داشت، در حالی که برای پرداخت مطالباتش دو تذکر به باشگاه پرسپولیس داد که هنوز دو فصل از او باقی مانده است. قرارداد و در صورتی که مدیران پرسپولیس مطالبات 8 میلیاردی او را برآورده کردند، او اجازه فسخ قرارداد را نداشت.

پس از جراحت شدید فک بیرانوند، درویش یک بار در منزل و یک بار دیگر در بیمارستان به ملاقات بیرانوند رفت و جویای حال وی شد. این در صورتی انجام شد که در آخرین جلسه ای که بین وکیل بیرانوند و درویش برگزار شد، اوضاع خوب پیش نرفت و درگیری لفظی بین طرفین شکل گرفت. اتفاقی که خشم بیرانوند را برانگیخت و مصمم به فسخ قراردادش شد. همه فکر می کردند پس از دیدار درویش با علیرضا و صحبت این دو، موضوع جدایی بیرانوند از پرسپولیس و فسخ قراردادش منتفی می شود، اما آنچه شنیده ایم نشان می دهد که بیرانوند بر تصمیم خود پافشاری می کند و می خواهد قرارداد خود را با این تیم فسخ کند. پرسپولیس.

مهلت اخطاری دوم بیرانوند به پرسپولیس سه شنبه هفته گذشته به پایان رسید اما از آنجایی که ایلرضا تحت عمل جراحی قرار داشت و باید با مراجعه حضوری به فدراسیون قرارداد خود را به صورت حضوری فسخ می کرد، تا این لحظه این کار را انجام نداد. بیرانوند بعد از عمل برای شرکت در مراسم عقد خواهرش به خرم آباد رفت. حالا طبق پیگیری های ما، بیرانوند امشب به تهران بازمی گردد و به احتمال زیاد فردا قراردادش را با پرسپولیس فسخ می کند. در این مدت مدیران پرسپولیس با او درباره نحوه پرداخت طلب بیرانوند صحبتی نکرده اند و او که به شدت از این موضوع عصبانی است تصمیم به فسخ قرارداد گرفته و می خواهد فردا به صورت یک طرفه قراردادش را با پرسپولیس فسخ کند.

پس پرسپولیس برای حفظ بیرانوند در تیم باید رضایت او را جلب کند و با او قرارداد جدیدی امضا کند. در غیر این صورت شاهد جدایی علیرضا خواهیم بود و او از پرسپولیس خداحافظی خواهد کرد. اگر این اتفاق بیفتد، بمب نقل و انتقالات بزرگی در فوتبال ایران خواهد بود و قطعا هواداران پرسپولیس و یحیی گل محمدی با شوک بزرگی مواجه خواهند شد. در همین راستا از طریق اطرافیان بیرانوند این موضوع را پیگیری کردیم. آن طور که افراد نزدیک به دروازه بان شماره یک تیم ملی گفتند، تصمیم بیرانوند برای فسخ قرارداد جدی است و او در این زمینه گمراه نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید