اولتیماتوم باشگاه پرسپولیس به یک ستاره: فقط تا سه شنبه صبر می کنیم!

اولتیماتوم باشگاه پرسپولیس به یک ستاره: فقط تا سه شنبه صبر می کنیم!

در خبرها گفتیم که پیش پرداخت بزرگترین مانع پرسپولیسی شدن شیخ دیابات بود. در همین راستا با یکی از کارکنان باشگاه پرسپولیس تماس گرفتیم که نخواست نام خود را فاش کند که وی این خبر را تکذیب کرد و گفت: اصلا بحثی درباره پیش پرداخت و تامین مالی وجود ندارد اما با وجود توافق قبلی مشخص نیست که چرا شیخ دیابات قرارداد شما را به صورت آنلاین امضا کرده است. او امضا نکرده و امروز و فردا امضا می کند؟» در این رابطه گزارش زیر را می خوانید:

من مشکل خانوادگی دارم!

ابتدا این خبر منتشر شد که خانواده شیخ دیابه دچار مشکل شده اند و نمی توانند برای زندگی به ایران بیایند! در حالی که این مهاجم در استقلال بازی می کرد خانواده اش بدون مشکل در تهران زندگی می کردند. شیخ دیابته در گفت و گو با مدیران باشگاه پرسپولیس درباره برخی مشکلات موجود صحبت کرد و …

باشگاه پرسپولیس تضمین داد

به دنبال این مسائل باشگاه پرسپولیس بلافاصله پس از دریافت این ایمیل در ایمیلی رسمی به این بازیکن اطمینان داد که سعی خواهد کرد فضایی مناسب و آرام را برای زندگی شخصی او فراهم کند تا دیگر مسائل قبلی پیش نیاید. ظاهراً پس از این پاسخ، شیخ دیابته دیگر بهانه ای برای مشکل زندگی خانوادگی خود نمی آورد.

قرارداد به مبلغ 350 هزار دلار

اگرچه گفته می شد باشگاه پرسپولیس و شیخ دیابات بین 400 تا 450 هزار دلار در حال مذاکره هستند، اما مطلع شدیم که مبلغ توافق شده طرفین کمتر است. باشگاه پرسپولیس و شیخ دیابات برای مبلغ 350 هزار دلار به توافق رسیدند که در قرارداد پیشنهادی باشگاه ایرانی نیز گزینه هایی وجود دارد.

چرا مهاجم امروز و فردا یحیی می کند؟

با وجود توافق طرفین بر سر مسائل مالی و حتی خانوادگی (!) اما مهاجم مورد نظر یحیی گل محمدی امروز و فردا تمام شده و آماده امضای قرارداد نیست. رشته ای که خیلی طولانی است. هواداران پرسپولیس هم از این مشکل خسته شده اند و می خواهند این مشکل را حل کنند.

نقش مامور فرانسوی چیست؟

در حالی که گزینه های قبلی پرسپولیس توسط دلالان ایرانی اداره می شد، می شنویم که این بار اصلا بحث دلالی مطرح نیست. شیخ دیابه یک ایجنت فرانسوی دارد که بدش نمی آید این مهاجم در امارات، قطر یا حتی عربستان بازی کند. بر این اساس، وی هیچ تلاشی برای تعامل با باشگاه پرسپولیس و یا ترغیب شیخ دیابته به امضای قرارداد خود نداشت.

اولتیماتوم باشگاه پرسپولیس: فقط تا سه شنبه صبر کنید!

شنیدیم مدیران باشگاه پرسپولیس هم امروز و فردا از دست شیخ دیابات خسته شده اند. مهاجم سابق استقلال یک روز به ایمیل باشگاه پرسپولیس جواب می دهد و بعد برای چند روز ناپدید می شود! این رفتارها باشگاه ایرانی را خسته کرد. منبعی که این خبر را با ما در میان گذاشت گفت: باشگاه پرسپولیس تا سه شنبه هفته جاری به شیخ دیابات فرصت داده تا قراردادش را امضا کند. در غیر این صورت این باشگاه به طور جدی با یک مهاجم دیگر وارد مذاکره خواهد شد.»

دیدگاهتان را بنویسید